Tanya P.O.V.
Bol to môj brat.Čo ten po mne môže chcieť ? Iba som pretočila očami a prečítala si správu.
BadBrother:Ahoj sestrička 😀
Ja:Čo chceš ?!😑
BadBrother:Čo si hneď nepríjemná snažím sa byť milý ,ale pri tebe to nejde 😑 Iba ťi mám oznámiť že máš ísť domov mama sa s nami chce rozprávať.
Ja:Ja som ťa o to neprosila nebol si tu pre mna doteraz tak sa ber za svojou kurvou 😉
BadBrother:Jediná kurva si tu ty .,ouu zabudol som ty si ešte nikoho nemala lebo ťa nikto nechce 😂😂😂
Tak toto už zabolelo!Toto prehnal!Od zajtra už nebuďe ťa stará Tanya,budem niekto iný!
"Zavolaj tvojmu brachovi ideme"povedala som Rii.Ona hneď volala tomu debilovi ,ktorý dnes u nás prespí 😑😑
Doma
Keď sme došli som hneď zamierila do izby kde som si poukladala veci z nákupných tašiek.Seth zobral Riu domov a mal by prísť okolo 19:30. Ešte ste asi neviďeli moju izbu že? Moja izba je oničom rada by som si ju prerobila musím to povedať mamine.Nebude to taký problém keďže je právnička takže má dosť peňazí .Keď už sme pri tom chcela nám niečo povedať,takže teraz schádzam dole po schodoch a mierim do kuchyne.Keď dôjdem sedí tam ona a môj brat 😠Sadnem si teda vedľa toho k*kota.
"No keď ste tu obaja by som ván chcela oznámiť že odchádzam na služobnú cestu.Viem že sa o seba postaráťe a viem že vám buďem chýbať ale neviem kedy sa takáto ponuka objaví znovu dúfam že má chápeťe" povedala a nam a my sme na ňu vykulili oči.Čože?!
"A na koľko ?" Dostala som zo seba
"Na rok"
"Čože"výkríkli sme s brachom a postavili sa.pozreli sme sa na seba ale ja som zrak rýchlo odtrhla.Nedokážem sa mu pozrieť do očí.
"Odchádzam zajtra o pól 4 do Miami"Ja Som bola neschopná slova.Iba som ju objala.Dosť dlho.Chcela som sa otočil a odísť ale narazila som do niekoho hruďe.Lucas.Zodvihla som hlavu a dívala som sa mu do očí ale mezvládla som to.Oči sa mi plnili slzami rýchlo som odtiaľ odišla.Utekala som do izby kde som sa zamkla a oprela o dvere a spusťila plač.
Spusťila som sa po dverách a rozplakala sa.Ja už nemôžem.Mama odchádza a nechá má tu s ním 😞
Večer
Už bol večer a ja som sa ako tak dala do poriadku.Išla som do obývačky ale v nej bol Lucas tak som sa rýchlo otočila keď v tom niekto zazvonil tak som pomalým krokom išla otvoriť.Dvakrát hádajte kto to bol.Jeho veličenstvo pán Moon sa dostavil a ja už som sa tešila že nedôjde no hold nemám dnes šťastie.Na tváry ako vždy úškrn,dokonalo upravené vlasy a jeho oči.Ok kľud nerozplívaj sa nad ním.
"Ó jeho veličenstvo konečne dorazilo" nemohla som si odpusťiť keď vchádzal dnu.
"Slečna Sanderson mala by ste sa pokloniť keď som váš pán"
"Už len tebe Pff"odfrkla som si a zavrela dvere a odišla do svojej izby.Zajtra ma čaká dlhý ďeň.Ale keď som bola skoro hore započula som o čom sa tý dvaja rozprávajú tak som potichu prešla dolú.
"-je strašne trápna bože a pozri jak sa oblieka"Usúdila som že sa bavia o mne a podľa hlasu to bol Lucas
" ona zostane panna do 40"povedal Seth a zasmiali sa a mna to iba zraňovalo.
"Kto by takú škaredú,tlstú,tupú-" viac som už nezvládla a smrkla tý dvaja sa na so strachom pozreli
Ja som sa rýchlo pobrala do izby kde som sa vyplakala.Zajtra začína novÿ život.Ukludnila som sa a išla spať.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My Brother 's Friend
Подростковая литератураTanya Sanderson- 16 ročné dievča.V škole považovaná ako čudné dievča. Seth Moon - nový,arogantný chalan.Popularitu by mohol ranajkovať.S velkým tajomstvom. Ona je večne smutná.On sa usmieva. Ona miluje prírodu.On miluje bary. On sa ju snaží zaujať.O...