Sunt terminată...
*** Dasha***
-Lucy,aleargă mai repede,o sa întarziem!
-Nu mai pot,ma dor picioarele,era gata sa ma calce o masina doar pentru ca tu o sa întârzi la întâlnirea aia!
-Pe tine era gata sa te omoare o masina dar pe mine o sa ma omoare mama si tata pentru ca am fost de acord sa merg cu tine la petrecerea aia stupida!
Doamne,sunt asa de furioasă pe Lucy.Fata asta stie sa te convinga sa faci ceva....iar eu,se pare ca m-am lăsat convinsă de ea.Si stiam ca nu trebuie sa merg la petrecerea lui Drew dar ea nu..o sa fie distractiv si cu ocazia asta m-ai iesi si tu din casa.Si faza e ca presimteam eu ceva ciudat cand am plecat de acasa ca telefonul meu va suna din clipa în clipa si voi fi sunată de catre mama sau tata sa merg la vreo sedinta foto sau intalnire de afaceri.
-Petrecerea nu a fost stupidă,doar ca tu nu ai vrut sa dansezi cu Drew si sa nu bei nimic,spune ea cu un zâmbet pervers.
-Adică Drew e de treaba si ma mir ca tu nu vrei sa iesi cu el,m-ai adaugă.
-Vrei sa spui ca Drew arata prea bine si ca ne-am potrivi perfect.
-Da,asta vreau sa spun,Dasha,tu cu Drew ati face o pereche minunata.
-Scuze ca iti distrug visele dar Drew nu e genul meu si chiar nu vreau o relație momentan.
-Eee...Tu pierzi.
Nu am m-ai fost atenta la vorbele ei pentru ca eram prea ocupată sa chem un taxi si sa strig ca o nebună prin New York.Chiar nu stiu ce s-a intamplat.E prea liniste.Ma mir cum de ei nu au aparut încă.Adică sunt urmărită de.....
-Paparazzi....strigă Lucy si o ia la fuga.
Da,la asta nu ma asteptam...
-Lucy,stai...spun si o urmez.
Când o prind de la urma,o gasesc butonand telefonul.
-Ce faci?Suntem urmărite si tu acum te găsesti sa iti faci poze?spun confuză.
-Doamne,chem un taxi!Si nu m-ai tipa.
-Bine,bine...închid gura.
-Ar trebui sa o închizi mai des,spune si ma uit la ea cu o privire nu prea frumoasa.
-Va duc undeva?
Tresar cand aud o voce si cand ma întorc,observ ca in fata noastra era parcat un taxi.
-Daaa!tipam amândouă si ne urcam.
-Auziți,nu sunteți voi fetele alea frumoase de la televizor care mergeți pe chestiile alea si pozati.
-Da noi suntem,si chestiile alea se numesc tocuri!spune Lucy si se uita urat la el.
-Doamne,fiica mea va adora.Puteti sa îmi dati un autograf?
-Desigur..spun si uit complet de faptul ca o sa intarziem si ca suntem urmărite de o ceată de paparazzi.Aaam...se poate mai repede?
-Da uitati!spune si ne inmaneaza un pix si o foaie.
-Cum o cheamă pe fiica dumneavoastra?
-Lizzy.
-Ok,uitati!spun si îi inmanez foaia semnata.
-Hmm...de la mine nu vreti?spune Lucy si face ochii mari.
-Nup,rămâi cu toacele tale!spune si scap un chicot.
-Bine,tu pierzi.
După aproximativ 20 minute in care am vorbit cu Jerry,taximetristul,am ajuns insfarsit la compania familiei mele.Il plătim pe Jerry si o luam la fuga spre intrare.Aproape ca îmi rupeau gâtul cand am urcat scările dar ajunsesem la lift.De acolo era usor.
-Dasha?aud vocea lui Lucy.
-Da Lucy,spun si ma uit la ea.
-E defect,spune încet dar clar încât sa pot auzi.
-Ce e defect?spun confuză in timp ce incercam sa o sun pe mama.
-Liftul.
-Ceee?spun si sar ca arsă.In momentul ăla o prind de mana si o iau la goana pe scări.
-Oooo nu nu nu,nu urc eu 1000 de trepte doar ca sa nu întârzi tu.
-Te rog,nu vreau sa mor,spun si continui sa urc.
-O ba nu.
-O ba da,spun si o trag in continuare văzând ca se da bătută.
-Gata.Spun cand realizez ca am ajuns la etajul 23 si intru fara sa m-ai bat pe prima usa care îmi iese in cale sperând ca am nimerit biroul părinților mei.
-Am ajun...Nu apuc sa termin pentru ca simt cum cineva ma loveste cu usa si pic.
-Auch!spun si îmi frec fruntea.
-Dasha?
-Da Lucy,ce e?spun masandu-ma in continuare.
-Uitate sus!
Îmi ridic capul si dau cu ochii de părinții mei alaturi de încă doua persoane si...un băiat care ținea mana pe clanta usi.STAI...PARINTII MEI!!!
-Buna!spun schitând un zambet dar la fetele părinților mei....
-Sunt terminată.
-Suntem terminate!o aud pe Lucy zicând.
CITEȘTI
Model (Vol.1)
Teen Fiction''Au avut dreptate cand au pus dragostea in cartii,se prea poate ca ea sa nu existe in alta parte'' ''Destinul iubirii este acela de a fi întotdeauna prea putina sau prea multa'' ''Viața mea...un haos total.Daca cineva mi-ar fi spus ca a te îndrăgos...