Capitolul 5

59 6 0
                                    

                      Dispărută

***Aaron***

Il sun de o ora pe nenorocitul de Luke si tot nu îmi răspunde.Unde dracu e?Stabilisem sa ne întâlnim in centrul orasului si al naibi nu m-ai apare.

-Ce ai de gand sa faci?ma intreaba Tom.

-Sa fumez o țigare.-spun si scot pachetul din buzunarul pantalonilor.Si sa il omor pe Luke pentru ca m-a facut sa astept doua ore ca tampitul la bar.

-Nu te m-ai smiorcai atata si hai sa mergem.Il luam pe Luke la bătaie mai tarziu.Trebuie sa ma întâlnesc cu Becca.

  Ma ridic de pe scaun împreună cu Tom,fiul unui afacerist care are legaturi cu tata.Nu la fel de mari ca alea pe care le are cu tatăl smiorcaitei aleia mici,dar suficient de bune încât sa il consider pe fiso un prieten de treaba.Intru in masina împreună cu Tom si il las câteva străzi mai încolo unde sa se întâlnească cu cioara de iubita-sa.

După câteva minute...ajung acasa si observ ca părinții sunt plecați avand in vedere ca masina lor nu e in garaj.Ajung in camera mea,îmi arunc cheile in pat si incep sa ma dezbrac pentru a face un dus.

După 10 minute...

Nici apa nu ma ajutat sa scap de stresul din capul meu.Si totusi încă îmi vine sa sparg ceva la cat de nervos am fost ieri cand am plecat lasand-o pe cicalitoarea aia.Ce tupeu pe capul ei....nu credeam ca e atât de artagoasa,probabil cea mai artagoasa fata pe care o cunosc si sigura care a avut curajul sa îmi tina piept.Ciudata fata.O fi ea frumoasa dar chiar nu o inteleg.Intepata?Nici nu m-ai zic.Arătoasă si arogantă?Din cap pana in picioare.Si totusi singura care nu sa culcat pana acum cu mine...dintre toate partenerele pe care le-am avut...Si au fost muultee.

    Ma tentează ideea sa o aduc in patul meu....ar însemna o noua provocare si mie îmi plac provocările....

Ies din dus,ma îmbrac si observ ca am câteva apeluri pierdute de la mama si tata.Nici nu ma gândesc sa îi sun inapoi,pun pariu ca au alte planuri cu mine.

  Si totusi tot ma gândesc la afurisit aia....probabil una din cele mai frumoase fete pe care le-am vazut...pe cat de frumoasa...pe atât de a dracu.Dar tot trebuie sa ma razbun...Nu numai pentru stresul si nervii provocați dar si pentru ca ea crede ca popularitatea mea va creste odată cu aparitia ei langa mine in poze sau evenimente.....pe asta s-o creadă ea.

   Sunt trezit din gândurile mele de telefonul care bazaie langa mine.Se pare ca idiotul de Luke s-a gandit sa sune.

-Ce vrei?ii răspund simtindu-mi nervii cum se acumulează in corp.

-De ce naiba nu le răspunzi la telefon părinților tăi?

-Si ce problema ai tu cu asta?

-Dasha!spune cu o voce mai stinsă.

-Ce e cu ea?

-Nu a ajuns ieri acasa....cand ai plecat ca prostul!

-Stai ce?Cum adică nu a ajuns?

-Aaron....Dasha a dispărut.

-Unde sunteți?spun simțind cum busesc pe dinăuntru.

-La ea acasa.

-Sunt acolo in 10 minute.

La naiba!Dasha.....

.............................................................

-Dasha răspunde....haide...te rog!spune Lucy citindui pe fata îngrijorarea.

-Aaron,ce s-a intamplat ieri mai exact?spune mama.

-Doar ne-am certat si apoi.....am plecat.-zicând asta am inchis ochii stiind ca mama nu se va lasa pana nu va afla totul.

-Certat?De ce?De ce sa va certați?spune domnul Wild.Si de ce ai plecat stiind ca trebuie sa stai cu ea?

-Pur si simplu ma enervat.

-Ea?Cum?Aaron...Dasha nu s-ar purta urat cu nimeni....niciodata!E cea mai educata fata pe care o cunosc!Poate ca îi m-ai sare ei tandara cateodata dar...ea nu e asa!spune Lucy.

-Da...poate am exagerat putin...putin mai mult.

  In momentul ăla nu am m-ai putut.Am zbughit-o pe usa.Trebuie sa o gasesc...altfel....daca pateste ceva eu sunt de vina pentru ca am lasat-o singura.

***Dasha***

  
-Il urăsc.Il urăsc.Il urăsc.Il urăsc.

  Repet chestia asta de 4 ore si tot nu ma satur din a o spune.Noroc cu Austin care m-a gasit....moartă aproape de foame,sete si dorul meu de a face un dus.In timp ce eu îmi plângeam de mila pe o banca din parc...noaptea....Austin a trecut pe acolo cu masina si ma luat.In sfarsit un băiat cu bun simt.

-Multumesc din nou,Austin!îi spun pentru a mia oară în seara asta.

-Pentru nimic.Dar cred ca părinți tăi sunt destul de îngrijorați...nu crezi?

-Poate....spun uitandu-ma in gol.

-Ce s-a intamplat?ma intreaba punând mana pe piciorul meu.Ma inrosesc instant si niste furnicaturi isi fac aparitia in locul atins de el.Adică,nu sunt genul ala de fata care sa fie inebunite după băieți si nici nu stiu cum e cu cu chestia asta,pentru o fata care nici măcar nu a avut o relație sau un prim sărut.

-Nimic....spun încercând sa schimb subiectul.Iau repede o gura din cafeaua pe care am comandat-o si incep sa ma fastacesc in scaun avand in vedeta ca mana lui Austin încă era pe piciorul meu.

-Ia mana de pe ea!spune o voce din spatele meu.Când ma întorc rămân uimită de cine vorbeste.

-Aaar...on.....spun balbaindu-ma.

-Da Dasha.Eu.Acum haide acasa.-spune si ma prinde de încheietura.

-Nu merg nicăieri cu tine.Lasa-ma!spun încercând sa scap din stransoarea lui.

-Da-i drumul!spune Austin tragandu-ma in spatele lui.

-Si tu ce vrei?il intreaba repezindu-se la Austin.

   Tip in momentul in care pumnul lui Aaron face contact cu fata lui Austin.

-Austin!spun si îmi asez mana pe obrazul lui putin rosu de la pumnul primit.

-Dasha...fugi!Imi spune si se îndreaptă spre Aaron voind sa faca acelasi lucru pe care la facut si el.

-Poftim?

-Doar pleacă!spune restindu-se.

-Austin nu...

-Pleaca!il aud tipand.

   Nici nu stau pe gânduri si fug din cafenea,simțind cum lacrimile se acumulează in ochii mei.

Din partea mea pot sa se lovească pana maine dimineata!Si pe Aaron ce la m-ai apucat!?

  Tresar in momentul in care o mana se asează pe umărul meu iar când ma întorc dau fata in fata cu idiotul.

-Tu...vii cu mine...acum!

Model (Vol.1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum