Nu vreau sa stie nimic!
Lucy
-Dasha e puternica!O sa se trezească curand!Ai sa vezi!Iubito nu plânge...te rog!
-Luke...tu nu înțelegi!Daca eu si fetele nu plecam de langa ea...poate acum era la întâlnirea aia de care ne tot vorbea...si Aaron..e terminat..nu vreau ca Dasha sa pateasc ceva,mai ales din cauza mea!
-Nu e vina ta!A fost vina idiotului de Jason!
-Stiu...idiotul ala o sa plătească scump daca Dasha....nici nu vreau sa ma gândesc!Aaron unde e?
-Sta in fata salonului Dashei.Asteapta împreună cu ceilalți sa iasă doctorul.
-Ar trebui sa mergem si noi!Cred ca am luat destul aer pentru ziua de azi...
Intrăm din nou in spital si ma urc în lift împreună cu Luke dar cineva blochează usile inainte sa se închidă.
-Ce naiba s-a intamplat!?spune Marco intrând in lift cu noi.
-Nu e treaba ta!spune Luke dur.
-Unde e Dasha?
-Mai bine nu ai veni..te avertizez!Aaron are nervii intinsi la maxim si daca te vede...nu as vrea sa ne dea afara din spital pentru ca doi băieți îndrăgostiți de aceeasi fata s-au batut mar.-spun încercând sa il conving sa plece.
-Nici nu ma gândesc sa o las pe Dasha asa!Poate ca nu m-a ales ea pe mine dar tot o iubesc!Asa ca nu imi pasă de Aaron!
Văzând ca nu il pot convinge,ajungem la etajul 4 al spitalului si de aici in colo imi este si frica sa ma uit.Aaron facea acelasi lucru ca acum o ora cand am iesit afara...la fel de supărat si nervos...ceilalti plângeau..si părinții Dashei trebuiau sa ajungă.
Când Aaron il vede pe Marco se indreapta spre el si il prinde de tricou.-Tu ce dracu cauti aici?spune rosu de furie.
-Am venit sa o vad pe Dasha!Nu e evident?
-Tu nu ai ce cauta aici!Dasha e a mea!Ea e iubita mea si tu nu ai voie sa te atingi de ea!spune Aaron dar imediat este întrerupt de usa de la salonul Dashei care se deschide,doctorul iesind cu o fata nu prea vesela.
-Doctore!Cum este?Ce face?E totul bine?spune Aaron dandu-i drumul lui Marco.
-Fata e bine!spune doctorul si rasuflam toti usurati,simtind cum mi se ia o piatră de pe inima...doar ca..
Piatra de pe inima mi s-a pus la loc! La naibaaaa!Înebunesc!
-Doar ca ce?spun Aaron din nou nervos.
-Fata...a fost diagnosticata cu o boală...
-Poftim?spunem toți in acelasi timp.
-Vreau sa va întreb ceva?Fata a suferit de depresie si anxietate in ultima vreme?Urmele de pe mâinile ei imi arata ca s-a tăiat....deci?
-Da..adică a trecut printr-o perioada mai grea..era obosită,plângea,nu voia sa mănânce....nu iesea din casa...odata a suferit si un atac de panica..nu voia sa ia pastile..dar pana la urma o ajutasem sa treca peste asta si se simțea mai bine!spun eu cu jumatate de glas.
-De asta ma temeam!Fata a fost diagnosticata cu Lupus.Lupusul este o boală autoimuna ce schimba radical viața pacientului si in care sistemul imunitar identifica in mod gresit celulele,tesuturile si organele sănătoase ca fiind straine organismului sfârșind prin a le ataca.In 90% dintre cazuri,lupusul ataca femeile tinere cu varsta intre 15 si 44 de ani si poate aparea oricand.El este supranumit si ''marele imitator''.Realitatea este ca in lipsă tratamentului,el se agravează.Are manifestări foarte diversificate...oboseala extremă,aparitia leziunilor in cazul in care pacientul se expune la soare,depresie si atacuri de panica.
Poate aduce moartea la fel repede cum apare.Tip in momentul in care Aaron pica la pământ probabil cedand de la prea multe vesti rele.
-Asistente!Chemati repede asistentele!O Doamne!Nu si tu!?spun băieții in timp ce il ajutau pe Aaron sa se ridice.
-Vreau apa!spune asezandu-se pe scaun.Ma reped si iau sticla de apa din geanta si i-o dau.
-Vreau sa o vad!spune Aaron ridicandu-se si intrand in salonul Dashei fara ca doctorul sa se împotrivească.
O la naiba!Parca am fost blestemati!
Aaron
Intru in salonul iubitei mele fara sa imi pese de ce ar zice doctorul.Rămân blocat.O vad..e trează...si plânge.Stie...
-Buna!spune zâmbind cu lacrimi in ochii.Era bandajata la cap si pe mâini.
-Dasha...spun si ma reped spre patul ei luand-o in brate.Începe sa plângă pe umărul meu in timp ce eu o mangaiam încet pe spate.Dasha,imi pare rău!Sunt cel mai rău iubit din lume...ma urăsc!Te rog..iarta-ma!
-Taci!Aaron...nu esti cel mai rău iubit din lume!Si nu ai de ce sa iti ceri scuze!?Nu e vina ta!
-Cum s-a intamplat?spun uitandu-ma in ochii ei de care imi era atat de dor.
-Pai..după ce am iesit afara din clădire, fetele au spus ca se duc sa isi ia ceva de băut...dar dura prea mult si voiam sa ma pregătesc pentru intalnirea noastra asa ca am luat-o inainte.Pe trecerea de pieton..m-am asigurat..semaforul arata rosu si am vrut sa trec..după tot ce îmi amintesc a fost ca am vazut o masina in viteza venind spre mine..si gata.In doar 5 minute afurisite s-a intamplat totul.Imi e frica!spune si incepe din nou sa plângă.
-Ai aflat?O întreb vrand sa stiu daca doctorul ia spus de Lupus.
-Ce sa aflu?spune cu ochii mari.
Deci nu stie!Nici nu am de gand sa ii spun..
-Ca tipul care te-a lovit..concura in cursa cu mine si cu băieții..
-Serios?Cine e?
-Il cunosti...tipul care ne-a rapit atunci...
-Jadon?
-Jason...spun râzând,vrand sa o fac sa uite putin de tot ce s-a intamplat.Ma bucur ca esti bine....spun si imi lipesc buzele de ale ei.Chiar mi-a fost dor de tine!
-Si mie de tine.
-Acum trebuie sa te odihnesti!Eu voi fi pe hol împreună cu ceilalți...daca ai nevoie de ceva..spune-i doctorului sa ma cheme.
-Bine.-spune si ma îndrept spre usa pentru a o lasa sa doarmă.
-Aaron?!
-Da iubito?spun intorcandu-ma cu fata spre ea.
-Intalnirea ramane valabilă nu?spune zâmbind.
-Da!spun chicotind.
Ies pe hol si dau nas in nas cu doctorul.Vreau sa vorbesc cu el...sa tacă din gura..sa nu ii spună nimic Dashei.
-Doctore!ii spun batandu-l pe umăr.Putem sa vorbim?
-Da sigur!spune el departandu-se putin de restul.
-Nu vreau ca Dasha sa stie de boală ei.
-Dar tratamentul?Fata trebuie sa il ia!?
-Stiu..o conving eu cumva sa il ia fara sa stie pentru ce e.
-Bine...eu pot sa tac din gura dar ganditi-va ca sănătatea pacientei este importanta.
-Stiu...de asta vreau sa nu stie nimic...
CITEȘTI
Model (Vol.1)
Teen Fiction''Au avut dreptate cand au pus dragostea in cartii,se prea poate ca ea sa nu existe in alta parte'' ''Destinul iubirii este acela de a fi întotdeauna prea putina sau prea multa'' ''Viața mea...un haos total.Daca cineva mi-ar fi spus ca a te îndrăgos...