Capitolul 13

40 4 1
                                    

                  Nu te las sa pleci

Dasha

Ma doare capul îngrozitor de rău.Ce naiba s-a intamplat?Am băut ceva si nu stiu?Mie cald.Prea cald.Deschi ochii leneșă si observ ca e întuneric.Da normal.Am lumina stinsă.Bajbai putin in căutarea intrerupatorului si cand aprind lumina constat ca nu sunt la mine in camera.

Unde sunt?

Deschid usa si constat ca pe hol e la fel de intuneric.Nu vad nimic.Merg cu toate ca nu stiu pe unde dar ma izbesc de ceva.Pun mana sa vad care e obiectul care mi-a iesit in cale.Ihm....are pătrățele.Si se misca.O nu!Tip cat ma țin plămâni dar gura imi este acoperită de o mana.

-Nu tipa!Trezesti tot blocul!

AARON?!Ce naiba caut eu la Aaron?

-Te-ai trezit!

-Ce naiba caut eu la tine!?M-ai răpit si nu stiu?

-Dasha,tu chiar nu iti aduci aminte ce s-a intamplat in parcarea liceului?

Upss!Asta era!
 
-Pai daa!Dar chiar trebuia sa ma aduci la tine acasa?

-Si ce voiai?Sa merg la părinți tăi si sa le spun ca ti-ai spart capul intr-o bătaie în care am luat si eu parte?

-Nu!

-Vezi?
  
Ma uit putin prin jur si observ prin întuneric ca el nu poartă tricou.La naiba!O liniste apăsătoare se lasa între noi pana cand el o sparge.

-Esti bine?spune si constat o urma de îngrijorare in vocea lui.

-Da...cred!Cum adică mi-am spart capul?

-Uita-te in oglinda.

  Fac ce spune si ma îndrept spre oglinda pe care am vazut-o acum câteva minute in dormitor.

Nu cred...

Sunt bandajata in jurul capului si vad ca putin sânge a pătruns prin bandaj.Chiar atat de rău m-am lovit?Brusc imi amintesc de Taylor.Ce toate ca nu îmi pasă de idiotul ala...sper ca Aaron nu i-a facut ceva...grav.Ma îndrept spre el si observ ca ma priveste atent de pe un fotoliu in timp ce fumează o țigare.

-Cum e?Ii spun cand ajung in dreptul lui.

-Cum e ce?intreaba confuz.

-Taylor...ce i-ai facut?

-Dasha tu te auzi măcar ce spui?zice el ridicandu-se.

-Da...ma aud nu sunt surdă...ce s-a intamplat cu el?

-Tocmai ii iei apărarea celui care a vrut sa te violeze in parcarea liceului!I-am dat ce merita..ok?

-Te rog spune-mi ca nu l-au băgat in spital!

-Voiam sa fac asta!Pana cand te-am vazut pe tine pe jos inconstientă...si atungi voiam sa il bag direct in mormânt...dar m-am abținut pentru ca tu aveai nevoie de ajutorul meu!

-De ce m-ai ajuta...ma uraști!Nu esti tu cel care nu are nevoie de mine?Nu tu imi spuneai ca eu si cu tine intr-o pereche ar fi pierdere de timp?Nu tu spuneai ca eu sunt doar o alta fata care are nevoie de tine pentru a se face populara?Ori tu...ori eu.Nu eram eu nimicul de care nu aveai nevoie?

-Dasha...nu am spus asta niciodata!

-Nu ai spus-o!Ai gandit-o!Atunci cand ai plecat lasandu-ma singura ca proasta sa merg pe jos si tot tu ai fost cel care l-ai pocnit pe Austin pentru ca se oferise sa ma ajute.Sau...sau atunci când Jason ala ne-a rapit!Toate din cauza ta!Acum ca ai aparut ca prin magie in viata mea....ma faci sa ma simt de rahat...mai mult decat ma simteam deja.Ma faci sa ma simt ca un nimic...ca o pata ce trebuie stearsa cu buretele.Sunt o proasta...asta sunt!spun eliberandu-ma de toate pietrele de pe inima si izbucnind in lacrimi.Dar de ce iti spun tie toate astea!?Oricum nu iti pasă!tip si il împing afara din dormitor închizând usa cu cheia.

-Dasha...ce dracu faci?Deschide sau o sparg!Vreau sa vorbim!Te rog...Dasha!

  Ignor strigătele lui si ma îndrept spre baie începând sa caut pe acolo o lama.Am gasit o cutie de prezervative....idiotul!

-Te-am gasit!spun in timp ce scot o lama din cutie.

-Dashaaa!aud din nou strigătul lui Aaron.

-Lasa-ma in pace!Vreau sa fiu singura!

  Ma asez in fata chiuvetei si ma privesc in oglinda.

-Nu imi pasă de frumusețe!Frumusețea adevarata vine din interior....păcat ca nimeni nu vede asta...spun si trag cat de rapid pot lama peste încheieturile mâini.Tip..tip dar nu vreau sa ma audă nimeni!Vreau sa fiu singura.

-Dasha!aud un strigat...încă o tăietură.

-Dasha!Sparg usa!...alt strigăt...alta tăietură...mai adâncă.

-Dasha!Nu face ceva prostesc!Dasha te rog!..ultimul strigăt mi-a pus capac!

Aaron

-Dasha deschide naibi usa ca o sparg!

  GATA!

Am dat cu piciorul in usa izbind-o de perete.Nu o vad nicăieri.E in baie mai mult ca sigur.

-Dasha...iesi de acolo!spun si bat de doua ori în usa.Nimic!Liniste!

-Dasha?

Iar nimic.

Nu imi pasă daca va incepe sa tipe la mine.Intru peste ea.Deschid usa si rămân blocat cand observ pete de sânge pe gresie si faianță.Dau sa merg mai departe dar ma uit fara sa scot un cuvant la fata care zace intr-o balta de sânge pe covor.

-O nu...nu  nu nu!Dasha...ce ai facut!?spun si ma reped la fata care de un timp imi bântuie mintea fara oprire.Ii iau fata in palmele mele si incep sa o mângâi...Dasha..s-a tăiat!

-Ce ai facut?De ce naiba ai facut asta?Daca eu sunt idiot nu inseamna ca trebuie sa te omori!

Ma ridic de jos pentru a suna la ambulanță.Dar brusc ma opresc.Nu pot face asta!O singura greseala si zbor din New York.Nu acum cand am cunoscut-o pe ea!

-Aaron!tresar cand aud un soptit.

Dasha!?

  Alerg spre baie si ma las in genunchi punandu-i capul Dashei in poala mea.Are ochii deschisi.

-Sunt aici Dasha!spun luând un prosop pentru a ii indasura mana in el.

-De ce ai facut asta!Dasha...eu niciodata nu am gandit asta despre tine..doar ca m-ai enervat!Nu asa faci cu toata lumea!?spun iar ea schițează un mic zâmbet.

-Doar atat?spune ea.

-Doar atat.Nu te urăsc!Din potriva...cred ca esti cea mai normală fata pe care am cunoscut-o.

-Nu sunt normală!spune chicotind.

-Stiu!

-Ma doare!spune făcând semn spre mana.

-De ce te-ai tăiat?

-Am vrut sa plec..departe.-spune si doua suvoaie mari de lacrimi coborau încet spre buzele ei carnoase...si tentante.

-Nu te las sa pleci!Am nevoie de tine!spun dar închide ochii adormind,neauzind ultima parte.

-Niciodata nu te voi lasa!

Hellooo!

Postez capitole incontinu si nu vreau sa ma opresc deloc.In fiecare noapte stau pana la ora 2 sa termin cate unul...deci iată capitolul 13...cam trist nu?Sa il vedeti pe 14!Ala va fi bomba bombelor.

Glumesc!

Probabil încă 6 capitole pana la marea surpriza si 10 pana la tragedie....si ce tragedie!=))

Glumesc din nou!








Model (Vol.1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum