Dans,dans si iar dans
Dasha
-Si aici se va tine petrecerea!spune bunicul aratandu-mi sala mare decorata cu bun gust in culorile preferate ale bunici:rosu,negru,alb si bej.
-Tema este ,,Bal mascat"deci toata lumea va purta măsti!exclama fericit.
-Stiu asta.Mama a vorbit toata saptamana de bal,la fel si Lucy.
-Ca veni vorba de Lucy!Ea unde e?
-Probabil se ceartă pe undeva pe aici cu Luke.Stii?Cred ca cabană asta ar trebui sa se numească conac,e prea mare...m-am pierdut de câteva ori pe aici...
-Stii ce cred eu?spune bunicul ridicând din sprâncene.Eu cred ca nu ai vrea sa te intalnesti cu o anumita persoana.Poate un băiat?
-Buniculeee!Doar stii ca nu vreau sa am o relație!Momentan vreau sa ma bazez pe cariera mea idioata.
-Mama ta tot nu te lasa nu?Încă imi amintesc acele momente cand se imbraca cu rochiile lungi ale bunici tale si defila pe tocuri ca o prințesă pe coridor.Iar eu si Rosa nu ne puteam oprii din ras.Chiar si la cei 30 de ani pe care ii aveam atunci,nu era o zi sa nu facem cate o boacănă.Cred ca si mama ta era mai matură ca noi.-spune bunicul si ma face sa rad.
-Da....si eu făceam asta cand eram mica.Stiu ca am cazut o data pe scari din cauza tocurilor inalte ale mamei.
-Uite cine vine!spune bunicul si imi face semn sa ma întorc.Înghit in sec când pe usa mare isi face aparitia Aaron însoțit de Jenny care il strangea de braț.
Cuplul perfect!Amândoi niste idioți...se potrivesc perfect!
-Buna ziua domnule Wild!il saluta Aaron respectuos pe bunicul in tip ce mie imi arunca o privire plina de ură,eu făcând la fel.
-Voiam sa va întrebam daca la balul de diseară putem sa ne alegem un partener!exclama Jenny entuziasmată,iar Aaron ii face sem bunicului sa zică nu dar nu se prinde.
-Normal ca da,Jenny!De ce?Ti-ai gasit un partener?
-Da,Aaron aici de fata...-spune Jenny dar bunicul o întrerupe.
-Este partenerul Dashei!spune,iar eu si Aaron facem ochii mari.
-Bunicule ce tot spui acolo?Eu si Aaron nu merge împreună la bal!
-Da,domnule Wild,eu nu am de gand sa merg cu ea la bal!?Eu nu am de gand sa merg cu nimeni!spune Aaron,iar Jenny il priveste strambandu-se.
-Imi pare rău sa va spun,dar voi trebuie sa mergeți la bal in functie de cum au fost formate perechiile de părinții vostri.
-Ce?Nimeni nu ne-a spus asta!?exclam eu nervoasă.Bunicule,chiar trebuie sa merg cu el la bal?spun si fac semn catre Aaron.Si după cum vezi,el probabil a vorbit deja cu Jenny.
-Da...Aaron si cu mine vorbisem sa mergem împreună!spune intepata Jenny.
-Jenny,eu si cu tine nu am vorbit nimic,am venit aici doar ca sa iti arat ca nu trebuie sa mergem însoțiți de cineva la bal!spune Aaron si iese pe usa val-vârtej,nu inainte sa spuna "la revedere".In urma lui porneste si Jenny fiind vizibil furioasă pe mine ca i-am furat partenerul cu care practic,nu as vrea sa merg la bal.
-Bunicule,ne vedem mai tarziu,ma duc sa le caut pe fete ca sa ne pregătim.Poate sa vorbesc si cu mama de chestia cu perechile.
Dupa 3 ore....
-Cum arat?spune Lucy privindu-ne in oglinda.
-Lucy arăți minunat!?Cred ca ti-am spus asta de o mie de ori.
CITEȘTI
Model (Vol.1)
Novela Juvenil''Au avut dreptate cand au pus dragostea in cartii,se prea poate ca ea sa nu existe in alta parte'' ''Destinul iubirii este acela de a fi întotdeauna prea putina sau prea multa'' ''Viața mea...un haos total.Daca cineva mi-ar fi spus ca a te îndrăgos...