Capitolul 10

51 5 0
                                    

                  Moda aniilor  '70

Dasha

-Mi-a fost atat de dor de tine bunicule!spun si il sărut pe obraji.

-Si mie de tine Dasha.Ce ai crescut?Cat a trecut de atunci?

-Cinci ani....-spun aducandu-mi aminte ziua in care bunicul a plecat.

-Nu ati îmbătrânit deloc,bunicule Wild!spune Lucy sarind la el in brate.

-Lucinda!?Chiar tu esti?spune bunicul asezandu-si ochelarii mai bine.

-Chiar eu,bunicule Wild.In carne si oase.-spune cu un zâmbet jucăus.

-In oase si tocuri poate...-adauga Luke privind-o cu dispret.

-Măcar prostia nu tine cu mine...-spune Lucy uitandu-se urat la el.

-Doamne...tot îndrăgostiți ati rămas?!spune bunicul si ne face pe toți sa râdem,mai putin pe ei.

-Buniculeeee...

-Lucinda,Luky,asa eram si eu cu Rosa,inainte sa ne dăm seama ca ne iubim...si ghici ce a rezultat Luky?spune bunicul si ma face sa imi aduc aminte de el si bunica.

-Doamne te rog sa spună divorț!spune Luke închizând ochii.

-Inghite-ti limba!spun eu.

-A rezultat o căsătorie,doi copii si nepoata mea frumoasa.

-Vezi de ce ti-am spus sa iti înghiți limba!spun râzând.

-Si apoi ati divorțat?spune Luke cu speranță in glas.

-Am divorțat acum 5 ani...ea a plecat in rai si eu am rămas aici asteptând sa ma cheme la ea.

-Putem sa trecem mai repede la partea in care Lucy pleaca direct in rai!?spune Luke râzând.

-Daca pleaca cineva,acela vei fi tu Luky.Si daca mor,fi sigur ca o sa il conving pe Dumnezeu sa te trimita unde iti e locul...

-In Hawaii!?Întotdeauna am vrut sa merg acolo.Ador vulcani.

-O dragule,eu ziceam de iad,dar sa stii ca e si acolo multa lava.

-Incetati porumbeilor.Bunicule,mama si tata vor veni mai tarziu cu ceilalți părinți.Între timp ne poți arata camerele?spun si imi iau geamantanul in mana.

-Da!Am pregătit o camera specială pentru Lucinda si Luky!

-NUUU!!!spun amorezi in acelasi timp si ne fac sa râdem.

-----------------------------------------------------

In timp ce îmi despachetez hainele,ma injuram in gand ca daca nu veneam aici,nu aveam sa ma întâlnesc cu bunicul.Între timp au ajuns si mama cu tata insotiti de părinții prietenilor si mai putin prietenilor mei.Imi asez rochia lunga si bej pe care o voi purta maine seara la gala.Bunicul a organizat aceasta festivitate in scopuri caritabile si am reusit sa donez si eu o suma frumușică.In momentul asta imi e foame asa ca ma decid sa cobor la parter sa imi pregătesc ceva de halit.In living era o gălăgie de zile mari si ii observ pe prieteni mei stand pe canapele iar in mijloc statea bunicul.

-O Dasha,vino aici prietena mea,ia un loc!spune Luke tragandu-ma langa el.

-Ce ai băut?il întreb confuză.

-Bunicul tau ne povestea ce prostioare facea cu bunica ta!Dar nu in sensul ala pervers.-spune Dallas si ridica din sprâncene.

-Ook.Vreau si eu sa aud.-spun si ma asez mai bine pe canapea.

Model (Vol.1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum