Te plac!
Dasha
-Marco....chiar nu trebuie!Lasa-l!Stiu ca e un idiot dar te rog nu face asta!
-Dasha...tu chiar nu înțelegi ca tipul urmareste ceva!?Nu ai vazut cum se poartă cu tine!?Nu inteleg de ce vrei in continuare sa faci echipa cu el.
-Sunt obligată!Familia mea si familia lui au semnat un contract împreună!
-Da-l naibii de contract!Nu il poți suporta si nici eu...părinții tăi nu te-ar crede?
-Părinții mei nu ma cred niciodata.Eu doar trebuie sa fac ce vor ei si gata,sunt fiica perfecta!spun lăsând capul in jos,încercând de aproape o ora sa ii explic lui Marco cum sta treaba cu familia mea...si Aaron.
-Chiar asa de rai sunt!?spune râzând si ma ia in brate.
-Nu sunt răi...sunt niste părinții uimitori care vor sa facă din mine ceva.Vor sa ajung sus.Sa duc o viata frumoasa...fara griji.De aceea sunt ei atat de exigenți.- spun râzând.
-Atunci te cred pe cuvant!spune si incepe sa ma gadile.
-Lasa-ma!spun râzând.Acum nu vrei sa te bati cu Aaron?il întreb ridicand o sprînceană.
-Poate mai tarziu!Acum sunt cu tine!spune si ma inrosesc instant.
-Auzi,cine a dat cu rosii in tine?spune râzând.
-O taci din gura!Ma restesc eu dandu-i un cot in joaca.
-Vrei sa facem o plimabare?spune luandu-ma de mana iesind din casa indrepatandu-ne spre masina lui.
-De ce nu!spun ridicand din umeri.
-Urcati my lady!spune deschizând usa.
-Lasă vrajeala!Nu te prinde!spun râzând.
-Bine bine!Gata sefa!
-Si unde mergem?il întreb după ce a pornit motorul.
-Surpriza!
-O pe bune!?Urăsc surprizele!spun chicotind.
-E un loc unde imi petreceam timpul inainte sa plec in Italia la mama.Fericita?
-Foarte!
-Si...de cand te cunosti cu Aaron?
-Din nou el?
-Haide!Acum câteva minute nu iti tăcea gura spunandu-mi cat de idiot este si acum nu vrei sa vorbesti despre el?
-Ok ok...in jur de 2 luni jumate...aproape 3...luni de cosmar pentru mine.
-Aici iti dau dreptate...tipul e un nesuferit.
-Nu chiar...au fost si momente in care se purta frumos cu mine...si momente in care il lua gura pe dinainte....sau pur si simplu era un nebun...asa ca mine.-spun râzând.
-Nebună?Tu?
-Da...eu sunt o nebună.Încă nu stii totul despre mine.
-Ok te cred....doar stii...cu cat fata e mai nebună,cu atat e mai frumoasa!Tu probabil esti dusă rău cu pluta.-spune chicotind.
-Din nou vrajeala!E veche!
-Stiu...dar asta chiar era un compliment la adresa ta.
-Pe bune?Stai sa o cunoasti pe Lucy.O sa o adori.La fel ca si pe Sara si Chloe.Dar ele sunt luate.Luke e înnebunit după Lucy..la fel si ea..Sara si Dallas cred ca au trecut de friendzone iar Chloe si Jack probabil deja si-au tras-o dar Jack nu vrea sa il creadă lumea un băiat bun pentru faptul ca s-a oprit in sfarsit la o fata...el fiind gen băiatul rău..dar cu o inimă mare.
-Ai prieteni buni...-Da...cei mai buni!Ne cunoastem de cand eram niste bebelusi pentru faptul ca părinții nostri erau prieteni de familie si nu era zi sa nu o petrecem împreună.Pe la 10 ani ne-am cunoscut cu Austin...un alt tip de treaba...putin timid dar am ajuns sa îl iubesc ca pe fratele meu.Asa a intrat si el in gasca noastra...o sa il cunosti si pe el doar ca acum e ocupat sa cucerească o fata dupa care ii s-au aprins calcaiele,de aceea e foarte plecat in ultimul timp...apoi a aparut si Jenny...e rea ca o vipera dar asta nu ma opreste sa o cred una din prietenele mele cu toate ca mi-a facut zile fripte inca din clasa 5.
-Chiar iti iubesti prieteni....
-Sunt familia mea...deci da...întotdeauna ne ajutam reciproc,ne scoatem din tot felul de porcarii si am fii in stare sa ne dăm si viata unii pentru altii.Sunt cei mai tari!
-Frumos!
-Da...
-Am ajuns!Spune si opreste masina.O ocolește si imi deschide usa.
-Din nou!Lasă vrajeala!spun după ce îmi ridic privirea spre orasul luminat din fata mea.Wow e tot ce pot spune.
-Stiam ca iti va plăcea!
-Ce frumos e!În sfarsit vad si partea frumoasa a New York-ului.spun si ma asez pe capota.
-Dasha!spune Marco in timp ce se asează langa mine.
-Da!?spun si il privesc cu zâmbetul pe buze dar si putin confuză.
-Vreau sa iti spun ceva!zice uitandu-se la mine luandu-mi mâinile in ale lui.
-Da...poți sa imi spui orice!Ai pățit ceva?spun vrand sa ma indepartez putin de zona aceea.Te rog Doamne sa nu spună ceea ce cred eu.
-Nu nu am pățit nimic.Vreau sa iti spun ceva...doar atat!
Tac din gura...rămân blocată.O doamne!Ce sa fac?!
-Uite...Dasha eu...eu te plac.
De asta imi era frica!
Aaron
-Lucy...ai vazut-o pe Dasha...am cautat-o peste tot si nici urma de ea.
-A plecat acum doua ore cu Marco!De ce?Vrei sa iti ceri scuze?
-Cu cine a plecat?spun aproape tipand.
-Nu auzi?Esti surd?Cu Marco a plecat!M-ai spălate si tu in urechi!
-Unde s-au dus?
-Nu stiu poat....o nu!
-Ce?spun confuz.
-O nu nu nu nu!Nu creeed!
-Lucy ce e?spun cand vad ca fata se plimbă de colo colo prin camera cu telefonul in mana.
-Deci nu se poate!
-Lucy...zii dracu ce s-a intamplat?
-Dasha s-a intamplat!spune si imi arata telefonul.
O poza cu ea si Marco tinandu-se de mana...alta cu ea si Marco in masina râzând...alta tot ei doi privindu-se in ochii aproape gata sa se.....La dracu!
-Paparazzi!
Am pierdut-o!
CITEȘTI
Model (Vol.1)
Ficção Adolescente''Au avut dreptate cand au pus dragostea in cartii,se prea poate ca ea sa nu existe in alta parte'' ''Destinul iubirii este acela de a fi întotdeauna prea putina sau prea multa'' ''Viața mea...un haos total.Daca cineva mi-ar fi spus ca a te îndrăgos...