Drunk in loveDasha
-Totul e gata?
-Da mama!Suntem gata!spun hotărâtă luand-o in brate.
-Esti sigura?
-Mama!Sunt sută la sută sigura!Gala va fi un adevarat succes!
-Doamne!Am emotii!
-Mama,linisteste-te!Totul o sa fie perfect!
-Da...cred ca da!Si tu?Tu ce faci aici?La garderoba cu tine!Unde e Lena?Trebuie sa te macheze!Arăți ca un mop!spune râzând.
-Ha ha...doar e normal!Am stat toata noapte sa te ajutam pe tine!
-Da stiu!Ai niste prietenii de nota 10!
-Stim!Suntem minunați!spune Lucy apărând in spatele meu împreună cu Sara,Chloe si Jenny.
-Da,sunteți!Si de aia va iubesc eu pe voi!spun luandu-le in brate...Si ciudat,Jenny mi-a răspuns la îmbrătisare.
-Da,mama ta are dreptate,arăți ca un mop...toate arătăm!Asa ca haideți sa ne pregătim fetelor!Seara asta este importanta pentru noi!spune Chloe impingandu-ne spre cabina.
-Sa înceapă distracția!
Dupa aproximativ doua ore eram gata.Nu ca am fi stat atata timp sa ne machem si alte chesti...doar ca e greu sa iti alegi o afurisita de rochie pe masura ta.
-Arătați minunat!spune mama intrând in cabina noastra.
Eram îmbrăcată intr-o rochie neagra,lunga in spate si putin mai scurtă in fata,iar in partea de sus,rochia era in forma de V si prinsă cu doua bretelute.La gât purtam un colier argintiu,asortat cu cercei.Parul meu a fost ondulat si lăsat pe spate,iar la machiaj am ales sa pun accentul pe ochi,sper ca Aaron sa observe asta,dar in rest am folosit putin fond de ten si blush.Fetele arătau la fel de minunat.Lucy era îmbrăcată cu o rochie albastră si lunga...parul scurt si blond a fost ondulat,iar ea a ales sa isi accentueze buzele cu un ruj rosu mat.Sara purta o rochie rosie scurtă iar parul si l-a prins intr-un coc elegant.Chloe a ales o rochie lunga..de culoare corai,ce ii lasa un picior afara si parul ia fost împletit intr-o coada,purtând pe cap o coronița de flori.
Ce pot spune,Lena face o treaba minunata cu machiajul si parul,fara sa ne impopotoneze.
Singura care a ales sa poarte o rochie cu paiete a fost Jenny,bineinteles.Dar totusi,arata bine.
-Fetelor,o sa intrați împreună cu băieții,pe rand!Fiecare cu perechea ei.Iar după ce veti defila toți,veti fi chemați din nou pe scena si asezati in rand.Simplu!spune Lena.
Lena este organizatoare.Si totodată...si make-up artistul nostru.E talentată nu gluma.Te schimba radical.
-Si inca ceva!Băieți nu au voie sa va vadă!spune râzând.Am auzit ca s-au format câteva cupluri pe aici.Deci le faceti o surpriza.
Ma inrosesc instant.Eu si Aaron nu suntem un cuplu!Suntem doar prieteni!Adică...poate stim ca ne placem reciproc dar nici măcar nu am avut un prim sărut.Poate daca nu eram încuiati în camera de proba,si acum ne-am fi certat.
Ies putin pe hol,dar nu inainte sa il cercetez...nu as vrea ca un băiat vina si sa intre aici.Stiu ca prietenele mele sunt îndrăgostite.Si la fel si băieții.Asa ca nu vreau sa le stric surpriza.
-Dasha!
O nu!?Stai...e doar Austin.
-Austin!Ce faci?Ne prea te-am vazut la fata in ultimul timp?
-In primul rand...wow..arăți minunat!Si in al doilea rand...am reusit!
-Pe bune!?Te felicit!Unde e?Vreau sa o cunosc!
-E înăuntru!spune si face semn spre usa.
-In sala?
-Nu!În camera de proba.
-Stai!Acolo sunt doar fetele!?
-Si iubita mea!
-Dasha,cine e?O aud pe Jenny din spatele usi.E cumva Austin?
-Stai ce!Austin!Tu si Jenny sunteți un cuplu?
Aprobare imi vine atunci când acesta da din cap in semn ca da.
-Wow!Va felicit!Eu sunt nasa....s-a inteles!spun amenitandu-l cu un deget in gluma.
-S-a facut!
-Intrați in 5 minute!spune Lena apărând langa noi.
-O sa il dai pe spate!E nerăbdător sa te vadă!Nu stii cat de greu l-am convins sa nu vina aici.
Incep sa rad in sinea mea.E nerăbdător deci?
-4 minute!La locuri!Fetelor iesiti afara!Pleacă Austin!spune Lena.
După ce Austin pleaca la băieți,fetele ies.Mergem toate in rand,eu fiind ultima care intra pe scena împreună cu Aaron.Sala era plina...Si nu glumesc..nu stiu câți oameni sunt...locul e prea mare!
-Jenny!Esti prima!Intra!Austin deja e pe scena si te asteapta.
Rad cu fetele de reacția lui Austin cand a vazut-o pe Jenny.Urmează Chloe.Aceasi reactie a avut-o si Jack.Tipul parca o dezbraca din priviri.Dallas...el a fost mai linistit..dar tot am ras de uimirea de pe fata lui cand a vazut-o pe Sara.Luke!?Luke a fost cel mai tare!A luat-o pe Lucy in brate stil mireasa si a defilat asa...ea ridicând mâinile in aer.Publicul a ras!Toți erau asezati pe scena...fiecare intr-o parte...tinandu-se de mana.Eu urmez.
-Dasha!Intra!
Acum e acum!Păsesc cu încredere pe holul frumos aranjat care duce spre scena si il observ in fata de tot pe Aaron.Fac cu mana in toate părțile si cand ajung langa el...face ochii mari.Se uita la mine...eu ma uit la el...
Atunci a facut ceva ce nu credeam ca o sa facă.Ma lipit de el si m-a sărutat.Pe scena.In fata tuturor.Buzele lui erau peste ale mele formând un sărut simplu...dar de lunga durata.Primul meu sărut!Imi vine sa topai de fericire.Si in momentul in care ne-am sărutat...lumea a inceput sa aplaude.Ce ma amuzat foarte tare a fost faptul ca după,fetele i-au tras pe băieți langa ele si au facut acelasi lucru ca Aaron.I-au sarutat pe baieti.Cine ar fi crezut?Noi!Prieteni de mici...suntem mai mult decat prieteni in adolescentă.
Dupa ce ne-am desprins....am stat putin privindu-ne in ochi.
-Imi plac ochi tăi!spune Aaron.
Eu?Eu nu spuneam nimic!Doar stăteam si zambeam ca proasta!
Acum e rândul meu!
I-am luat fata in palme sarutandu-l din nou.Toți erau in sala...mama,tata,bunicul,Marco......presa.Toti au văzut!Si nu imi pasă!
-M-ai îmbătat!spune Aaron zâmbind in sărut.
-Cu licoarea dragostei?Da...Si eu sunt la fel de beată ca tine!spun râzând apoi desprinzandu-ne usor unul de altul.M-am uitat in sala si am zâmbit.Mama si tata aplaudau iar bunicul era deja in picioare.
Au venit si ceilalti langa noi si ne-am luat toți in brate.Ca o echipa!
Când am iesit de pe scena,era gata sa pic de pe tocuri..noroc cu Aaron care m-a ținut de mana si m-a prins la timp fara sa ma fac de ras.
-Chiar esti beată!spune râzând.
-Nici nu ai idee!
Oficial ma simt împăcată!Deci nu cred!Capitolul asta e preferatul meu!Il ador!
Probabil o sa le fac câteva zile fripte pana la capitolul 30...deci problemele inca continua:))sunt asa de reeea!
In rest...nimic...nu stiu ce as putea sa va spun...sunt asa fericită ca am ajuns pana aici...de câteva ori am vrut sa sterg cartea...dar am vrut sa vad ce iese pana la urma:))
Asa ca....va puuup!😘
CITEȘTI
Model (Vol.1)
Teen Fiction''Au avut dreptate cand au pus dragostea in cartii,se prea poate ca ea sa nu existe in alta parte'' ''Destinul iubirii este acela de a fi întotdeauna prea putina sau prea multa'' ''Viața mea...un haos total.Daca cineva mi-ar fi spus ca a te îndrăgos...