Sevgili okurlar sizi sıkmak istemem kendim de heyecanla yazmakta olduğum hikâyemi sizinle paylaşmak istedim ilk defa hikâye yaziyorum hatam olursa lütfen uyarın keyifle okumanızı temenni ederim
Gözleri deniz mavisi, saçlari altın sarısı ve dudakları mora çalan pembesiyle kendine güzelliğine o kadar güveniyordu ki Buğra...
Üzerine ateş kırmızısı bir tröst, dar bir kot pantolon ve topuklu ayakkabisıyla uyumlu çantasını takacaktı pantolonunun paçaları dar olduğundan ayakkabisinin çok yakışacaginı düşünüyordu halbuki bu kıyafetleri defalarca giymiş her seferinde aynı kombinasyonu kullanmıştı.
Dünyanın en güzel kızı benim diye haykıran bedeni dik dik bakışları, kalkık çenesi ve yürüyüşle sanki padişah kızı edasıyla çıktı o sabah evden.
Neredeyse hiçbirşeyi gerçek değildi! Saçları boya, kaşları alınmış ve yüzünde oldukça belirgin makyajıyla sanki oyuncak kusursuz bebekler gibi görünen Buğra kendisi değildi ve halinden de çok memnun görünüyordu.
Her zaman ki gibi otobüse binecek ve biraz uzak olan trikotaj atölyesine gidecekti. Biraz yürüdükten sonra durağa ulaştı. Durakta bekleyen kalabalığa aldırış etmeden bir kenarda dolmuşu bekledi bir süre sonra gelen yüksek ses ve bağırmışlarla kendine geldi bir kaç adım ötede bir kaza olmuş binecegi dolmuşla bir araç çarpışmıştı. öylece baka kaldı. Aracın yanına gitmek istedi fakat onca kalabalığın içine girmek istemedi. Kendisinden başka birşeye ilgi gösterilmesine pekte tahammülü yoktu. Bir süre sonra merakı kibirinin önüne geçti ve kazanin olduğu yere doğru bir kaç adım atmisti ki arabadan çıkarılan beden başından kaynar su dökülmüş gibi etkiledi onu!!! canlı mı? Cansiz mı? Olduğunu anlayamadigi bu kişi Volkan dan başkası değildi.
Volkan onun hayallerini süsleyen ulaşmak istediği tek erkekti. Oldukça varlıklı ailesi vardı onunla evlenirse rahat edeceğini, bir daha aynı kıyafetleri
giymek zorunda kalmayacağını, makyaj malzemesini arkadaşlarından istemek zorunda kalmayacağını ve en önemlisi bir daha trikotaj atölyesinin o karanlık, tozlu ve oldukça kalabalık ortamindan kurtulacağını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞRA
FantasyHalil ve Buğra nin ilginç hikayesi. hikayenin içinde dram var acilarin iç yüzü var. Buğra ve Halil birlikteliğinin hiç bu kadar acı ve aşk dolu olacağını tahmin edemezsiniz.