BUĞRA BÖLÜM 13

147 6 6
                                    

Sevgili okuyucular biliyorum diğer hikayelere benzemiyor benim hikayem o yüzden de benim gibi düşünen okuyucuları bekliyorum ve daha önemlisi vote bekliyorum

Zaman hızla geçiyor güzel bir hayat geçirdiğimi düşünüyorum.

Halil'le muhteşem bir süpriz yapmak üzereyim çok heyecanlıyım bakalım bu bomba haberi duyunca ne yapacak bence çok heyecanlanacak. Işleri bitmiş eve gelmişti canım kocam benim.

Akşam olunca Ceren'i kaynanami Halil'i yemekte bir araya getirdim. Süpriz yapacaktım yemeğimizi masada yedikten sonra!

_Canım ailem lütfen beni dinlermisiniz? Bu sabah doktora gittim ve doktor hamilesin dedi ailemize yeni bir bebek katılıyor galiba.

_Çok sevindim kızım dedi annem Ceren de çok mutlu olmuştu heyecandan yerinde duramıyordu.

_Karıcıgim çok mutlu ettin beni bu ne güzel bir haber

Çok sevindi Halil onu hiç bu kadar mutlu görmedim. Havalara zıpladı resmen o ağır başlı delikanlı gitti yerine zıpır biri geldi sanki kısa bir süre de olsa .

Bende çok mutluyum anne olacağım ufacik bir bebek alacagim kucağıma onu büyütecegim.

Gece olup Halil yatağa girince bana sarıldı öptü öptü doyamiyordu sanki beni öpmeye  kalp atışları o kadar heyecanlı geliyordu ki fırlayacaktı şimdi avuçlarımın içine. Bu kadar mutlu olacağını hiç tahmin etmedim benim için asıl süpriz Halil'imin bu heyecanı oldu . Karnıma ellerini koydu ve konuşmaya başladı

_Canım benim ne çok mutlu oldum bu çok büyük bir sorumluluk bir evladimiz olacak öyle mi? Sana benzeyen bir bebeğinizin olmasını isterim ben Rabbim hayirlisini versin insallah .

_Insallah hayatim insallah Allah,cc, en hayirlisini versin bizim için.

_Çok güzel hayallerim var karıcım ailemiz genişliyor. önceden sadece annem kardeşim ben vardik sen geldin bebeğimiz de gelecek insallah. Tam bir aile olacağız

_Annem bu günleri göremedi ama belki yukardan bir yerden bakıyordur bize görüyordur ne dersin

_Tabi olabilir karıcım.

O gece çok değişik bir rüya gördüm.Annem benim canım güzel annem ve babam karşımda duruyor demek bir aradalar babamın arkasında da amcam bembeyaz giyinmiş bana bakiyorlar

Hemen Halil'e anlattim rüyami dua et canım dedi bana onlar yukarda bir yerden bizi görüyorlardır mutlaka dedi

Aradan dört ay geçti zorlu geçti benim için hamileliğin ilk ayları sağ olsun kaynanam ve Ceren de çok yardımcı oldular ellerinden geleni yaptılar benim iyilik meleklerim onlar.

_Hadi çabuk yenge araba kapıda bekliyor.

_Tamam canım geliyorum

_Hayatim sende hazırmisin?

_Hazırım canım neden bu kadar telaşlısın altı üstü bir piknige gidiyoruz.

_Ne bileyim hayatim icimde bir telaş bir sıkıntı var dışarı çıkmak istiyorum hava da çok güzel bahar ayları malum.

_Biraz daha sakin ol. Bebeğimiz fark eder sendeki değişikliği.

_Tamam canım

Halil'in ağzından

Arabaya binene kadar onu sakinleştirmeye çalıştım. O gün hiç yaşamamiş olsaydı keşke pikniğe hiç çıkmamış olsaydık. Dünyam karardı biz çok acı cektik. Benim canımdan can kanımdan kan gitti.

Arabayı ben kullandım sadece bir piknik diye yalnız gidelim istedim. Arabada annem kardeşim canım karım ve bebeğim vardı. Tabiki de arabayı çok yavaş kullandım. Şimdi kendim telaş etmeye başladım çünkü firenler tutmadı nasil oldu anlamadim bir anda kendimi uçurumdan uçarken buldum cigliklar atıyor aile mi kurtarmaya calisiyordum.

BUĞRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin