Koşarak hastahaneye yetiştik neredeyse akşam olmaya başlamıştı. Gittigimiz de amcam, iki kuzenim ve yengem ölmüştü. Hayatta son kalan akrabamda öldü diye düşünmemek elde değildi. Ne kadar üzüldüm o gece azrail etrafımda dolanıyor ama bana uğramıyor gibiydi. Ya Halil de ölürse uzak değil ölüm bir kaç dakika önce amcamlar da turp gibi karşımdaydi ama şimdi yoklar. Bir daha olmayacaklar.Yalnız kaldığımı hissettim evet yalnız değildim Halil beni hiç bir zaman yalnız birakmaz. Yinede düşünmemeye calistigim şeyler oldu o gece ölüm her yerde her zaman inancım sonsuz tabi rabbime.
Hastahanede cenazeleri almak için beklerken Halil benim durumumu fark etmişti yanima oturdu.
Ve konuşmaya başladı.
_Nasil ki doğum ALLAH TAN sa ölüm de ondan üzülme Ölenin arkasından üzülmek doğru olmaz o ne kadar güzel bir yere doğru yola çıktı. Bizim kitabımız da müjdeyle bahsedilen yere cennete gittiler sadece dua gerekli onlar için hayır duası rabbim günahlarını af etsin demek düşer bize.
_Iyi ama benim onlara da ihtiyacım vardı manevi olarak yani.
_Her ölüm erkendir hayatim yani her hangi bir kadıni veya erkeği ele alalim. Erkek bir şekilde ölse kadının ona her konuda ihtiyacı olmaz mi?
_Tabi olur. Çocukları varsa onun geçimi okulu manevi açıdan baba ihtiyacı bunları yakından biliyoruz.
_Peki kadın ölse ne olur?
_Erkek çocuklara bakmak zorunda kalır evi de geçindirmelidir.
_Ölen yaşlı bir amca olsa?
_O zaman da geride kalan ailesi o kişiye ihtiyaç duyar fikirleri tecrübesi konusunda.
_Ölen genç bir çocuk olsa?
_Ailesi onun eksikligini her zaman hisseder.
_Gördün mü karıcığım her ölüm erkendir.Ölüm gerçeği asla değişmeyeceğine göre bunu kabullenmek en doğrusu.Zaten aksini düşünmek Allah'a şirk koşmak olur ki bunun asla geri dönüşü yok Cennet 'e giremeyecek iki tip insandan birisi şirk günahını isleyenler diğeri de kul hakkı yiyenlerdir.Biz ikisinden de kendimizi koruyalım aşkım gerisi gelir Insallah.
Cenazeleri aldık defnettik. Tabi Almanyada ki evlerine bir daha gidemediler. Hayat bu ışte en azından memleketlerinde öldüler.
Bir hafta geçti aradan mevlid okundu ve ertesi gün işe başladık. tabi evimiz ve ailemizin ihtiyaçları vardı. Iş yerinde telefonum çaldı arayan avukat di amcamın vasiyeti için ariyordu.Beni birosuna davet etti akşam beşten sonra gelebilecegimi söyleyip kapattım.Sonra Kocami arayıp beraber gitmek istediği mi söyledim tamam dedi. akşam beraber ciktik. Biroya gittik.
_Hoş geldiniz Buğra hanım
_Hoş bulduk avukat bey
_Buğra hanım bir kişiyi daha bekliyoruz belki bilirsiniz! Gökhan beyi bekliyoruz.
_Evet biliyorum yengemin kardesinin oğlu diye hatırlıyorum ama çok görüşmüşlüğüm yoktu. Düğünde görmüştüm ilk defa.
_Anladım amcanızın diğer varisi Gökhan bey.Işte o da geldi Buyrun Gökhan bey.
_Hoş bulduk avukat bey geç kalmadım umarım.
_Yok Buğra hanımlar da daha yeni gelmislerdi zaten
_Bana Buğra hanım'ın da varis olduğundan bahsetmemiştiniz.
_Evet bilirsiniz diye düşünmüştüm.Neyse hazırsanız vasiyeti okumaya başlayalım.
Vasiyet okunduktan sonra Halil'le ben çok şaşırdık Amcam mirasinin yüzde seksenini bana yüzde onunu çocuk esirgeme kurumuna geri kalan onunu da Gökhan 'a vasiyet etmişti. Artık hayatımız kurtuldu geleceğimiz kurtuldu. Vasiyeti kabul ettik oradan çıktık yolda Halil'le konuştuk.
_Kocacıgim şimdi biz bu kadar parayı nasil değerlendireceğiz
_Karıcıgim bu senin paran ben ne diyebiliyorum ki.?
_Ne demek senin paran biz karı koca değil miyiz böyle ayrı gayri mi olduk.
_Haklısın galiba hayatim özür dilerim.
_Önemli değil canım şimdi ne yapacagimizi düşünelim önce büyük bir ev alalim. Hep beraber oturacağımiz gibi yanlış anlama bu evimiz de güzel ama parayı ne yapacağız en iyi yatırım ev diye düşünüyorum. Hem annen de rahat eder annen rahat etsin o bunu hak etti.
_Haklısın galiba karıcıgim.Bu doğru olabilir. Öyle yapalım ev alalim oturduğumuz evi de alalim eşyalarıyla dursun ne dersin?
_Olur aşkım.
Buğra'nin ağzından
Bir ay sonra oturduğumuz evi aldık. Kocaman lüks bir ev araba hizmetçi aldık büyük bir iş yeri kurma çabasına girdik. Tabi işlerimizi de bırakmak zorunda kaldik. Halil'le evlendikten sonra ne kadar güzel şeyler olmuştu hayatımızda Halil bana çok iyi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞRA
FantasyHalil ve Buğra nin ilginç hikayesi. hikayenin içinde dram var acilarin iç yüzü var. Buğra ve Halil birlikteliğinin hiç bu kadar acı ve aşk dolu olacağını tahmin edemezsiniz.