BUĞRA BÖLÜM 14

167 5 2
                                    

Okurlarim umarim bu bölümüde seversiniz. Arayi çok uzattım biliyorum ama bazi sorunlar oldu...

Buğra' nin ağzindan

Bu kaza nasil oldu anlayamadim Halil' in çığlıklarıydı en son hatırladığım .

_Buğram annem hakkkinizi helal edin fren tutmuyor .

_Neeeee!

Gözlerimi hastahanede actim. Halil yanimda değildi. Korkmustum ilk sorduğum zorda olsa bebegim oldu cok güzel hayallerim vardi onun için kucaklarima alip öpecektim , kokusunu içime çekip Halil'im mi arayacaktim bebeğimde .

_Bebeğim ne oldu ona ?

Doktor cevap verdi.

_Basiniz sag olsun.

_Aman ALLAHİM bu nasil bi haber bize ne oldu?

_Trafik kazasi geçirdiniz.

_Eşim annem nasil?

_Eşiniz iyi anneniz için konusmak cok erken biraz zamana ihtiyaci var yarin eşinizle ayni odaya alacagiz sizi .

Felaketler pesimizi birakmiyor nedir bu basimizdaki felaket bebegimi kaybettim eşim canimin parçasi yanimda değil her zamankinden daha cok ihtiyacim var ona . Kafamda yine düşünceler dolaşırken içeri Ceren geldi. Aslinda ona ne olduğu da gelmişti aklima ama doktor gitmiş olduğu için soramadim.Yüzünde ve vicunun bazi yerlerinde bandajlar vardi birde ayagi topalliyordu sanirim incinmişti.

_Nasilsin yenge?

_Nasil olayim canim idare ediyorum üzgünüm bebeğimiz ölmüş.

_Üzülme yenge yine olur çoçuğunuz siz sağlıklısınız ya önemli olan bu.

_Haklısın aslında kardeşim ama insan dayanamiyor işte üzülmemek elde değil.Halil nasıl onu da gördünmü? Kendinde mi? Ayağa kalkabiliyormu? Annemin neyi varmiş?

_Abim uyandıda yenge doktor şürekli uyutuyor konuştum o da ilk seni sordu boynu zedelenmiş dedi doktor.Annem yoğun bakımda bekliyoruz ameliyat oldu.

_Allahim sen kurtar bizi ya Rabbim sana yalvarıyorum koru bizi Ceren Saat kaç ne zamandır hastahanedeyiz?

_Dünden beri yenge saat bir falan yenge

_Biraz kalkmaya çalişip Halil'e gitsek uzaktan da olsa bir görsem?

_Dur yenge doktora bi soralim o tamam derse gideriz?

Nihayet Halil i gördüm yüzü gözü yara içindeydi tarifsiz bi hüzün vardı sanki yüzünde belli ki kendini suçlu hissediyordu. Kendi sorunlarimi üzüntümü unutup ona moral verme zamanıydı simdi . Peki ama nasil olacak ben daha kendim toparlanamadim ama mutlaka eşimin sevgilimin yaninda olmam ona destek olmam gerekli.

_Aşkım nasilsın?

_İyiyim canim kendimi yorgun hissediyorum birde düşünce içerisindeyim.

_Neyi düşünüyorsün hayatım?(Ceren de merak icerisinde abisinin ne söyleyeceğini dinliyordu.)

_Arabamiza neler olduğunu düşünüyorum.

_Nasil?

_Arabaya biz binmeden önce birseyler yapılmıştı çünkü arabayı servise dün vermiştim bi sorun yok demişlerdi dunden bu güne arızalanmış olamaz . Bu işte kesin bir iş var. Ne olduğunu nasil olduğunu anlayamadim ama bir şeyler olduğu kesin.

_Bu konunun üzerinde duralım o zaman aşkım dalgaya gelmez ve bunu olayin üzerinden fazla zaman geçmeden bulmaliyiz.

_Tabi helen Cafer 'e haber ver Ceren gelsin bakalım.

Cafer bizim şöförümüz. Amcam bize mirasini bıraktığından beri bizim emektarımız olmuştu.O sırada Cafer içeri girdi.

_Buyrun efendim beni çağırmışsınız?

_Evet Cafer çağırdım merak ettiğim bir şeyler var . Bu arabaya ne olduğunu biliyor musun? Firenleriyle oynanmiş olduğunu düşünüyorum.

_Olabilir efendim ben bu konuyu araştırabilmek için aracınızı her zaman götürdüğüm servise gönderdim benim de aklıma bu geldi. Bir kaç güne rapor çıkar.

_Tamam Cafer sağ ol sana güveniyorum.

Annem komada yatıyordu, bu durum benim üzüldüğüm bir başka konu annem ve amcamlar bu dünyadan gitmişti. Sevdiğim kişilerin hayatı hep tehlikeye giriyor bende mi bir şeyler var? Üzgünüm kaza ve kader bir birine bağlantılı ama hepsi beni mi buluyor diye de düşünmemek elde degildi.

Peki ama bizim arabamizla kim oynadi?....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUĞRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin