Annemi uyandıramadim ne yapacağı mı da bilemedim. Kendimi toparlayıp komşulardan yardım istedim. Sağ olsun muhtar Mehmet amca bize yardım etmiş annemi kucağında arabasına bindirip hanımıyla beraber bizi hastahaneye götürmüştü. Ertesi akşama kadar hastahane kalmıştık annem kendine gelmiş. Gözlem altında tutuluyordu. Akşam üzeri doktor geldi ve o hayatımın belkide en kötü haberini verdi. Annem ölüyordü. O gözümden sakindıgim annem! Beni hiç yalnız bırakmayan annem rahim kanseri olmuş .
Doktor
_Çok geç kalınmış müdahale şansı kalmamis bundan sonra hastanın acılarını azaltmaktan başka şans yok. demişti.
Allahım inanmak bile gelmiyor icimden ayakta zor duruyorum. Ne yapmalıyım. Nasıl teselli bulacağım? Anneme ne diyeceğim?
Annemin yattığı odaya girdim dizlerim tutmuyor yürümekte bile zorluk çekiyordum.
_Nasılsın anne?
_Biraz yorgun hissediyorum kendimi.
_Toparlayacaksin anne doktor biraz daha burada kalmamiz gerektiğini söyledi.Sana ne olduğunu biliyor muydun?
_Sende mi öğrendin?
_Evet anne neden bana soylemedin?
_Bende yeni öğrendim zaten bir hafta falan oluyor.Iş yerinde fenalaştım hastahaneye geldim.Iki gün sonraya randevu alıp tekrar geldim. Geldiğimde öğrendim.
_Peki ama neden soylemedin?
_Nasıl söyleyecektim kızım? Benden başka kimin kaldı?
Doğru ya !!!
Annem de ölüyorse ne yapacaktım kafamda binlerce soru. Bu nasıl bir gün dü yaa!!! Her yerden vurulmuş sersem sersem dolaşıyor salak gibi insanlara bakıyor hiç kimseyle konuşmak istemiyordum. Annem içimde feryat rüzgarları esiyor acilarin en büyügüyle sınav oluyordum. Içim aciyor yüreğim yanıyor. Yangın var canım yanıyor diye bağırmak istiyorum.
Içimdeki acıyı tarif etmek ile imkansız ken bu acıyı bire bir yaşamak ne kadar ağır ne kadar kötü of ne olacak şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞRA
FantasyHalil ve Buğra nin ilginç hikayesi. hikayenin içinde dram var acilarin iç yüzü var. Buğra ve Halil birlikteliğinin hiç bu kadar acı ve aşk dolu olacağını tahmin edemezsiniz.