Meral annenin evine nerdeyse koşarak gittim. Olanları anlatacaktım çok heyecanlıydım yüzüme rüzgâr fırtına gibi çarpıyordu.Çok hızlı yürüyordum. Akşam üzeri olduğundan bakkaldan iki ekmek alıp eve girdim. her zaman ki sıcaklığıyla açtı kapıyı Meral anneye Herşeyi harfi harfine anlattim saçlarımi okşadi Hayirlisi kızım dedi.
Aradan bir hafta kadar geçti işimi çok sevmiştim arada kitap bile okuya biliyordum Halit Ertuğrul kitapları baş ucu kitaplarim bile olmuştu.Zaman çok güzel geçiyordu. Keşke annem de görseydi mutlulugu mu türbanlı olduğu mu. Bu arada hiç Halil'le görüşmedik nedenini sonradan anladım benim işime konsantre olmamı istiyordu galiba. Ertesi gün iş yerimize geldi akşam üzeriydi patronumla görüşmek için gelmişti. Beni iş yerinden aldı eve doğru yürüdük.
_Nasıl memnun musun işinden?
_Evet çok memnunum.
_Sevindim senin adına.
_Eve yürüyerek gidelim diyorum Halil biraz sohbet ederiz öyle tahmin ediyorum ki sende yürümeyi seviyorsun.
_Bir yerde oturup konusalim diye düşünmüştüm.
_Tamam o zaman sen en iyisini bilirsin tanıştığımız parka gidelim mi?
_Olur
Ona masraf çıkarmak istememiş yürümeyi teklif etmiştim ama o bir yerde oturmayı tercih ettiğini söyledi. Belli ki bana söyleyeceği birşeyler vardı. Karamsar olmak istemezdim ama galiba benden umudu kes diyecekti. Geçen hafta yalanımın ortaya çıkmasıyla beni istemezdi. Haklıydı yine her zamanki gibi kusursuz biri diye düşünüp onunla güzel hayaller kurmaktan da vazgeçmedim istesem bile olmazdi ki. Parka gidene kadar konuşmadık onunda düşünceleri vardı.Acaba ne düşünüyordu?
_Buğra sana daha önce de soylemistim yeri geldi tekrar söyleyeyim benim kız arkadaşım olmadı hiç. Süslü laflar da edemem
_Açık konuşmak gerekirse benim de erkek arkadaşım olmadı bir kaç kişi den hoşlandım ama ilerisi olmadı. Seni anlayabiliyorum.
_Işte bu yüzden direk konuya girmek istiyorum. Yirmi üç yaşındayım gününü gün edecek gezip tozma düşünecek lüksüm yok biliyorsun du geçimi derdindeyim.
_Anlıyorum tabi haklısın.
Beni istemedigini düşünüyorum tamamen bitti artık. Beni istemedigini soyleyecek zaten soze girisinden anladım çünkü; geçen sefer de aynısı oldu.
_Buğra benimle evlenir misin?
_Haaa neee ben mi? Na na nasıl yani? Benimle evlenmek mi istiyorsun?
_Evet doğru duydun sana ilgim olduğunu biliyorsun. Senin de bana ilgin olduğunu düşünüyorum. Eğer yanlış düşünüyorsam kusuruma bakma
_Şey çok ani oldu. Yani damdan düşer gibi çok şaşkınım. Ben yani şey seninle ben ooof söyleyemedim. Tabi evlenirim seninle.
_Bu evet demek mi oluyor.
_Evet Halil evet.
O an çığlık atmak geldi içimden kendimi zor zabdettim.Heyecandan burdan fizana koşarak gidebilir durumdaydım.Uçuyordum resmen bogazimda birşey düğüm oldu kaldı. Boynuna sarılmak geldi içimden sarıldım. Sonra kendimi toplarladım.
_Kusura bakma çok heyecan doluyum. doğrusu beklemiyordum yani. Bende sana karşı ilgi duyuyorum. Seninle hayatımı birleştirmek çok isterim uzun zamandır bu kadar mutlu olmadım.
_Anneme de bahsettim bu durumdan annem de seni çok beğenmiş ışte gelinim bu kız olmalı dedi.
_Açıkçası benim için aile de çok önemli biliyorsun kimsem kalmadı.
Beni kollarının arasına aldı kalbinin üzerine başımı koydu. Kalp atislarinın hızlılığını hissedebiliyorum.Çok güzel bir kokusu vardı bana huzur veriyordu.
_Artık ben varım ve seni hiç bir zaman yalnız bırakmayacağım.
Gözlerimden akan yaşları tutamadım.Bu kadar duygusallik ağır gelmişti.Gömleğine düşen yaşları fark edince çenemi üç parmağının arasına alıp kafamı hafif kaldirdi
_ Ne o ağlıyormusun lütfen aglama güzel günler göreceğiz.
_Şey biraz duygulandım da.
Kollarının arasında öylece kala kaldım elimi kalbinin üzerine koydum yerinden çıkacaktı sanki benimki de öyleydi sanırım mutluydu.O da kalbinin üzerindeki elimi sıkı sıkı tuttu.
_Bu kalp artık senin onun değerini bil çünkü ben senin değerini çok iyi biliyorum. Yaşadığım sürece seninleyım seni asla yalnız bırakmayacağım.
_Uzun zamandır böyle bir destege ihtiyacım vardı. Beni o kadar çok mutlu ettin ki.
_Hadi artık eve gitmemiz gerekiyor Meral teyze seni bekler. Annemde gelirken ekmek al demişti yemeğe beni bekler yarın yine alirim seni işten konusuruz olur mu?
_Tabii tabii
Beraberce biraz yürüdük çok güzel bir gün geçirmiştim inanmak güçtü. Rabbim sana şükürler olsun. Hemen Meral anneye gidip herşeyi anlatacaktim.Evin zilini çaldım kapı açılınca Meral annenin boynuna sarıldım. Öptüm öptüm sanki annemin hasretini gidermeye çalışır gibi içten aşktan öptüm.Içeriye girdim hemen anlatmaya başladım Meral anneyle konuşmaya başladık
_Meral anne Halil bana evlenme teklifi etti.
_Ne kızım çok şaşırdım peki sen ne dedin?
_Evet dedim Meral anne evlenmek istiyorum Halil çok düzgün bir insan.Biliyorsun geçen hafta bana işi o bulmuştu daha önce olanları da anlattim bu gün geldi iş yerinden beni aldı. Eve yürüyerek geldik Parkta oturduk orda söyledi.
_Eee kızım seni kimden isteyecekler?
Bu soruyla şok oldum.Harbiden olacaktı şimdi kimden isteyeceklerdi beni.Garip annem yaşasada mutlulugumu görse başımda olsada istedikleri zaman kızımıza soralim dese. Gözümden süzülüp gitti yaşlar Meral anne sarıldı başımı göğsüne koydu. Göz yaşlarım durmadan akıyor hıçkırıktan nefes alamıyordum. Biraz sakinleşmeye başlayınca Meral anne
_Senin Almanya da amcan yok muydu?Onu çağırsak gelmez mi?
_Bilmem ki Meral anne pek görüşmüyoruz zaten Babam öldükten sonra aramız soğudu.
_Annenin cenazesine de gelmedi değil mi?
_Evet izinleri denk gelmemiş öyle demişti. Telefonla arayıp rahmet diledi sadece.
_Yinede arayalım hiç olmadı benden isterler seni ne dersin?
HALIL'IN AĞZINDAN
Bu kararı almamda annemin de etkisi çok büyük olmuştu o günden beri Buğra'yı dilinden düşünmemiş çok hoş bir kız olduğunu söyleyip durmuştu.Tabiki bende onun evleneceğim kız olduğunu düşünüyordum acele etmiş miydim? Bana bakışı hafif tebessümü o günden beri hayalimde ilk tanıştığımız günü ve söylediği yalanı saymazsak aklımda hep olumlu yer tutuyordu.
Bunu sadece annem istedi diye yapmadim.Buğra'yı seviyorum onun benim olmasını da istiyorum. Şimdiye kadar birlikte olduğum kimse olmadı bir kadına nasıl dokunur bilmiyorum.Cinsel olarak da mutlu etmek tabiki önemli.Evlenmek istiyorsam hep yönlü düşünmek gerekiyor tabiki romantik bir erkeğim diyemem hiç anlamam evlenme teklifim de o yüzden böyle oldu bunu Buğra'yla konuşmalı benden yapamayacağım şeyleri beklemesin.Kardeşim de çok sevindi benim mutlulugum onun için de çok önemli ve mutluluğumu gözlerimin içinde gördü.Ona da arkadaş gelecekti tabi. Gelecekti de nereye gelecekti Buğra bizim eve gelin gelmeyi kabul edecek mi ya beni kendi evlerine yani annesinin evine taşınmaya zorlarsa?Onların evine gidemem ki annem ne olacak benden başka geliri yok ki bu yaşta çalışmaya mi başlayacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞRA
FantasyHalil ve Buğra nin ilginç hikayesi. hikayenin içinde dram var acilarin iç yüzü var. Buğra ve Halil birlikteliğinin hiç bu kadar acı ve aşk dolu olacağını tahmin edemezsiniz.