Jeskyně dříve sloužila jako domov pro obyvatele tehdejší doby. Dnes žijeme v domech ale jeskyně nacházíme pořád.
Jedná nalezená jeskyně nepatří mezi ty nejhezčí nebo největší, patří spíš mezi ty nejhorší. To se jednou takhle jeden archeolog vydal to jeskyně která byla ještě neprozkoumaná. Rozhodl se že natočí dokument o své práci takže si s sebou vzal kameramana aby vše zaznamenal. Jeskyně už od začátku vypadala jinak, jako kdyby byla obydlená ale nikoho neviděl. Najednou se otočil aby něco řekl do kamery ale kameraman zmizel. Archeolog zpanikařil a začal se zběsile otáčet a hledat kde by mohl být najednou uviděl jak prosí pomoc a za ním je postava která mu zlomila vaz. Archeolog se dal na útěk ale postava byla rychlejší, postava ho popadla a on se jí podíval do očí. Její oči byli zajímavé viděl v nich své vzpomínky a celý svůj život, viděl i budoucnost ale nikde v budoucnu nebyl on sám došlo mu že tu zřejmě zemře. Ale najednou ho postava upustila a on vyběhnul z jeskyně a běžel domů, nikdo ho však neviděl. Všichni ho ignorovali. A nemohl s tím nic dělat. Pokoušel se na sebe upozornit ale marně. Pokusil se něco zvednout ale ruka mu přišla přes objekt, pokusil se napít ale voda jakoby ztuhla ve sklenici. Vzdal se, ale když už neměl co ztratit vrátil se do jeskyně. V jeskyni už nebyl nikdo kdo by mu pomohl viděl je mrtvolu svého kameramana sedl si k němu a začal ho požírat. Překvapilo ho že může najednou konzumovat maso a ani nevěděl proč to dělá prostě jedl. Začal se měnit jeho tělo se zvětšilo a jeho oči se zbarvily do červena.
V novinách se psalo o zmizení dvou lidí v tajemné jeskyni. Mnozí se pokusili o to zjistit co se tam stalo ale všichni se vrátili jako stíny které nemohou nic jen zešílet.
ČTEŠ
Příběhy Čirého Šílenství
HorrorJedná se o fiktivní příběhy a postavy, na příběhy je potřeba shlížet s nadhledem