POTOPENÁ LOĎ

31 2 0
                                    

Lodě se potápěly nejčastěji za II. světové války. Jedna tahle potopená loď se do této knihy náramně hodí.
Roku 1944 byla zničena velká protiletadlová loď, na které zemřelo přes sto lidí. Až v roce 2013 se dozvěděli, kde se tento vrak nachází. Skupinka dvou potápěčů se rozhodla, že vrak prozkoumají. Malým člunem se dostali na souřadnice vraku. Vybaveni kyslíkovými bombami se potopili. Vrak vypadal úchvatně, ale přitom děsivě. Byl celý pokrytý korály a u nich plavaly různobarevné rybky. Vpluli do vnitřního prostoru lodi...
Zaslechli nějaký zvuk. Zjistili že loď padá z útesu. Na prozkoumání měli asi dvě hodiny. Plavali dál a zjistili, že se právě nachází v muničním skladu. Zajímavé bylo, že bomby a torpéda ještě nebyly zrezlé. Což znamenalo že mohou každou chvíli vybuchnout. Rychlé se odtamtud snažili dostat jenže dveře se zavřely. Nebo je někdo zavřel? Zjistily že se nachází ve vzduchové kapse, tudíž mohou dýchat. Tedy jen dočasně. Vtom zpoza rohu vyšel muž, celý pokrytý korálya řekl jim:„  Tohle je můj dům a vy jste zloději, zloději tu nepřežijí moc dlouho." Dořekl a zůstal stát na místě. Potápěči si uvědomili že to je jeden z posádky a že zešílel. Nevěděli co jim chce udělat. Zůstaly tedy u snahy Otevřít dveře. Muž jenom stál na místě a sledoval je...
Když v tom promluvil:„ Zemřete buď nedostatkem kyslíku nebo se utopíte. Také vás mohu zabít já pokud by jste mě požádali." Prohlásil a zůstal zase mlčky stát. V potapěčích začalo růst zoufalství a najednou se před nimi objevil ten muž s korály a řekl:„ Nechcete mě o něco požádat?" Potápěči se rozhodli že takovou radost mu neudělají a řekli mu to. On odpověděl:„ Špatná odpověd." Řekl a vrazil jednomu z nich lopatu do ramene. Potápěč se skácel a zemrel. Druhý potápěč se neměl kam skrýt tak začal útočit. Rozběhl se přímo na muže ale ten se nenechal povalit. Potápěč zemřel tak, že mu tajemný muž prostřelil hlavu. Nakonec pronesl:„ Všichni zloději jsou u mě výtáni, ale ne všichni jsou výtáni po dobrém."

Příběhy Čirého Šílenství Kde žijí příběhy. Začni objevovat