ŘEZNÍK

44 3 0
                                    

Řezník je člověk který připravuje pro obyvatele maso. Většinou je to maso vepřové nebo hovězí. Tenhle řezník připravuje jiný druh masa. Jednou takhle na vesnici si mladý řezník otevřel řeznictví. Ale tržby nešly podle plánu a řezník začal prodělávat. Půjčoval si peníze a zadlužil se. Za chvíli ho začali pronásledovat vymahači a on neměl čím zaplatit. Potřeboval vydělat. Jednou k němu přišla babička a chtěla si vzít kus masa. Řezník šel pro sekáček a najednou se za ním zavřely dveře a vymahači ho povalili. Popadli sekáček a vrazili mu ho do nohy. Musela to být šílená bolest. Najednou se s řezníkem něco stalo, vytáhl si sekáček z nohy a vrazil ho do jednoho vymahače druhý se po něm rozběhl, ale řezník ho chytil a s úsměvem mu rozbil hlavu o stůl. Vzal si sekáček a naporcoval je. Otevřel dveře kde čekala babička, s úsměvem ji naúčtoval 2£ a prodal ji vymahačovo maso. Dále všem prodávál toto zvláštní maso až maso došlo. Potřeboval další oběť, tak počkal na dalšího zákazníka a toho zabil a naporcoval. Prodávál dál a tržby se zvýšily všichni si pochutnávali na tomto mase. Ale maso rychle docházelo, vzal si tedy volno a jel do vedlejší vesnice. Velmi drastickými způsoby zabil asi deset lidí a ihned je naporcoval ve vesnici zaznamenal rekordní tržby. Sám dostal na maso chuť ochutnal syrové maso a kupodivu mu zachutnalo. Nemohl bez něj vydržet. Nabrousil si zuby aby mohl lépe trhat maso. V noci se vždy vkradl do domu všechny pozabíjel a snědl. Všichni ho nenáviděli ale nedokázali ho zabít, protože se z něj stala zrůda. Zabodli do něj nůž a on si ho vytáhl, postřelili ho ale náboje mu nic neudělali, snažili se ho upálit ale on nemohl uhořet.

Příběhy Čirého Šílenství Kde žijí příběhy. Začni objevovat