Ve škole se dnešní obyvatelé vzdělávají. Škola je jinak považována za pouhou budovu, ale tahle škola není jen pouhá budova. „Žák Přímý na víceletém gymnáziu byl nalezen mrtev s neskutečně zohaveným obličejem. Zatím nevíme kdo za to může, ale budeme nadále poskytovat informace." Ozvalo se z televize. Když to uviděl Jimmy zděsil se „ ta škola vypadá přesně jako ta do které chodím. Dalšího dne před školou bylo velmi rušno Jimmy zjistil kdo byl ten mrtvý. Byl to jeho kamarád Albert. Jimmyho popadl amok. Musel zjistit co se děje. Do školy nikoho nepustili takže šel zase domů a ve zprávách viděl Přímý přenos ze školy kde zrovna nalezly dalšího žáka Primy se stejně zohaveným obličejem. A na zdi bylo napsáno: VĚDĚL AŽ MOC. Jimmy se rozhodl že se tam musí znovu vydat a tentokrát proniknout do školy.
Policie ho tam nechtěla pustit, ale on znal jinou cestu. Vlezl oknem ze zadu a nacházel se přímo u Alberta. Viděl ten jeho obličej, vypadal jako pořezaný, ale nůž ležel vedle něj. Šel ke školníkovi, jestli o tom něco neví. Zaklepal na dveře a za nimi se ozval příšerný křik. Jimmy vykopl dveře a našel tam dívku s pořezaným obličejem. Najednou se otočí a za ním uvidí televizi. Pustí ji a v ní vidí jak všechny ty děti zemřeli zničehonic uchopil nůž a začal se řezat do obličeje. Chtěl si vyřezat oči ale už upustil nůž a zemřel. Zemřel stejně jako všechny děti v této škole.
ČTEŠ
Příběhy Čirého Šílenství
HorrorJedná se o fiktivní příběhy a postavy, na příběhy je potřeba shlížet s nadhledem