Vlak slouží pro přepravu z bodu A do bodu B. Vlak ale může vykolejit. Jednou jeden kluk, jeho jméno není důležité vyrazil za jeho tetou vlakem. Sedl si do kupé společně s mužem který vypadal záhadně. Muž se usmál kluk se zalekl muž se ho zeptal, jestli má rád vyprávění. Kluk přikývl a doplnil že nejraději má horory. Muž řekl že jich pár zná. A kluk se zeptal jestli mu nějaký nepovypraví a muž odpověděl:„ Nač vyprávět když se v jednom z nich právě nacházíš?!!" A začal se šíleně smát. Kluk znervózněl a řekl že si přesedne. Přesedl si a podíval se kdo sedí naproti němu: muž který se také začal odporně smát.
Přesedl si znovu a zase, šel do vozu s občerstvením a obsluha se začala usmívat, otočil se a za ním stojí ten muž a kluk se zeptal:„ To mě teď zabijete?" Muž odpověděl:„ Neee my tě totiž donutíme abys to udělal sám, známe tě a tvé největší strachy!" Kluk se dal na útěk ale nemohl nikam. Utekl do kabiny a tam zatáhl za brzdu. Vlak ale nezastavil, najednou viděl jak se kolem jeho nohou vine obrovský had. Hady nesnášel. Ale větší strach měl ze žraloků. Najednou viděl jak z podlahy vyskakuje obrovský žralok. Ale neublížil mu jen ho nechal při tom že ho může každou chvíli sežrat. Běžel jinam hlavně pryč, přiběhl k muži který mu podal zbraň. Kluk zamířil na něj, ale rozmyslel si to místo toho si namířil zbraň k hlavě a vystřelil.
ČTEŠ
Příběhy Čirého Šílenství
HorrorJedná se o fiktivní příběhy a postavy, na příběhy je potřeba shlížet s nadhledem