Choroba se šíří velmi rychle.
V roce 2020 se vědcům podařilo získat informace o viru, který byl podle nich extrémně nebezpečný. V utajení byl nazván virus Y. Ale nikdy se nenašel dobrovolník který by se nechal nakazit. Až jednou se jeden muž rozhodl, že už nemá co ztratit. Nechal se naočkovat virem Y. Byl zavřen do nepropustné komory s neprůstřelným sklem, aby mohl být pozorován. Ze začátku se symptomy jevily jako u normální chřipky. Zvýšené teploty, rýma...
Po třech dnech pozorování se něco stalo. Teplota se zvyšovala a subjekt nebyl schopen reagovat. Teplota se stále zvyšovala až dosáhla teploty 70°C. U subjektu dále pozorovali, že začíná sílit. Najednou se subjekt rozběhl na sklo a rozbil ho. Vědci zareagovali rychle a dali mu injekci s uspávacím roztokem. Subjekt zemřel.
Ale virus se rozšířil. Vědci zatím našli všechny ostatní symptomy a příčinu smrti. Zemřel přehřátím, jeho tělesná teplota stoupla ještě výš a zevnitř explodoval. Další symptomy jsou: zpomalené reakce, odumírání končetin. Najednou se uprostřed těla začal formovat nádor který najednou prasknul a všechny vědce tato věc zabila.....
Dále se virus šířil až byla nakažena více jak polovina populace. V každé zemi zbylo asi okolo tisíce lidí. Neměli jídlo ani vodu celá zem byla sežehnuta.
Lidské instinkty se snížily pouze na jeden......
Přežít.
Lidé se uchýlili k jedinému možnému řešení. Kanibalismus.
Silnější přežili déle než slabší, ale nakonec zbylo na celém světě přibližně stovka lidí. Potřebovali jíst....
Museli vzít zbraně začít a lovit lidi.
Šlo o to zemřít hlady nebo rukou člověka který se vámi potom nasytí.
Na území Evropy se nacházelo deset jedinců. Dva se setkali na letišti. Jeden chvatně vytáhl z pouzdra zbraň. Rozběhl se na něj. Ten druhý vytáhl brokovnici a muže trefil do hlavy. Rychlé k němu doběhl a začal ho požírat. Zemřel na otravu olovem, které předtím střelil do druhého muže.Po několika dnech zbyl jen jeden......
Neměl co jíst a choroba kterou trpěl mu způsobovala šílené bolesti.
Zemřel i poslední člověk.
Tato choroba..............,..............................
ČTEŠ
Příběhy Čirého Šílenství
HorrorJedná se o fiktivní příběhy a postavy, na příběhy je potřeba shlížet s nadhledem