Faraón je vždy po smrti mumifikován. Ale tento faraón nezemřel a byl mumifikován. Psal se rok 900 př. n. l. a faraón vládl pevnou rukou ale ne všem se to líbilo. Jeho bratr se rozhodl ho zabít. Ale jelikož měl k němu určitou úctu, chtěl ho otrávit a udělat z něj mumii. Nalil mu jed do pití a Faraón se napil. Na trůn usedl jeho bratr. Dal bratra mumifikovat, ale jeho mumifikace vypadala zvláštně. Standardně napustili mrtvolu roztokem, ale když začali vyndavat vnitřnosti, tělo jakoby se hýbalo. Nakonec museli některé vnitřnosti ponechat, vyndali mu oči, žaludek a střeva. Poté ho pohodili do pouště a nechali ho tam. Najednou se faraónovi rozbušilo srdce, vstal a vyrazil zpět k městu. Cestou potkal může, který mu vyndal oči z těla. Chvíli se na něj díval... a zničehonic ho chytil, vrazil mu prsty do očí a. Oči mu zatlačil do hlavy. Vzal si od něj obřadní nůž a vešel do města. Potkal toho kdo mu vyndal střeva, vzal ho a před zraky všech do něj vpravil nůž. Rozříznul mu břicho a pomalu si užíval jeho bolest. Utekl od mrtvoly. Všichni se ho snažili zabít ale bodnutí mečem mu nic nedělalo. A našel toho kdo mu vyndal žaludek. Chytil ho a odnesl ho na střechu domu. Povalil ho vytáhl nůž a s radostným výrazem mu prořízl hrdlo. Mířil už jen na jediné místo..vešel do paláce, kde sídlil jeho bratr všichni se na něj rozběhli. Ale on se nezastavil a mířil rovnou k trůnu...
Nůž zabodl přímo do hlavy svého bratra a řekl:„ Kdo je faraón teď?"
Vytáhl nůž a rozpadl se v prach.
ČTEŠ
Příběhy Čirého Šílenství
HorrorJedná se o fiktivní příběhy a postavy, na příběhy je potřeba shlížet s nadhledem