Kabinet je místnost, která se nachází ve většině případů ve škole. Slouží učitelům k odpočinku, přípravě a třeba i ke zkoušení žáků. Kabinet o kterém se tu píše má své tajemství.
Jednou ve škole, není třeba ji jmenovat, se začali ztrácet žáci kteří neprospívali. Škola měla kvůli tomu výborné výsledky. „Divné" řekl si žák sekundy na víceletém gymnáziu „proč začali mizet žáci s horšími výsledky a kam začali mizet?" Zašel za profesorem aby se zeptal kam se ti tři žáci ze třídy ztratily. Profesor neodpověděl. O hodině vyvolal jednoho žáka který nepatřil k nejchytřejším. Dostal za pět. Profesor řekl že jestliže má zájem o to si tu známku opravit, ať se dostaví do kabinetu vedle chemie. Žák se tedy dostavil, ale netušil že ho další žák sekundy sleduje. Vešel do kabinetu a žák si stoupl za dveře a poslouchal. Nic ale neslyšel. Tu se najednou otevřely dveře a žák jen tak uhnul než si ho profesor všimnul. Proklouznul do kabinetu a uviděl něco strašného. Žáci tam leželi na lehátkách, do některých byla vpravovány různé látky, další tam leželi napůl svlečeni z kůže a dále tam byli kostry a orgány ležící jen tak na podlaze. Žák se pozvracel a omdlel. Když se probudil, ležel na lehátku a nad ním se skláněl profesor. Nandal si roušku a vzal skalpel. Než žák zemřel viděl jen jak mu skalpel řeže plíce ven z těla.Dnes jen trochu kratší kapitola......
ČTEŠ
Příběhy Čirého Šílenství
HorrorJedná se o fiktivní příběhy a postavy, na příběhy je potřeba shlížet s nadhledem