chapter 10

420 47 20
                                    

Îmi deschid lent ochii și privesc lung în jur până realizez că încăperea nu-mi este una cunoscută. Lângă mine se află Taylor, care doarme adânc, fiind îmbrăcată exact în hainele de ieri.

Mă ridic din pat și analizez încăperea, până când secvențe din ziua de ieri îmi bântuie mintea.

- Taylor! țip, încercând să trag de ea, astfel încât să se trezească.

- De ce țipi? o voce răgușită mă întrerupe, făcându-mă să îmi întorc capul spre zona de unde a venit zgomotul.

Ochii pe care i-am mai văzut până acum, în care m-am pierdut și care mi-au făcut cel mai mult rău.

Schimbul nostru de priviri este intens, dar se pare că el va câștiga. Se apropie fără ezitare de mine, eu dându-mă instinctiv în spate. Îmi cuprinde încheietura și mă trage puternic după el, afară din camera unde am lăsat-o pe Taylor.

Aștept de mult timp să aflu cine este și ce vrea de la mine. Este șansa mea și trebuie să profit de ea.

Intrăm într-o cameră spațioasă, care pare a fi camera lui.
Se întoarce cu fața spre mine, uitându-se insistent la mine și analizându-mă din cap până în picioare fără pic de jenă. În spatele măștii îi pot simți un zâmbet care mă face să vreau să îl omor, dar în același timp să îl văd. Gândul ăsta m-a chinuit ceva timp.

- Mă bucur să te văd, Rosè, din nou acel zâmbet pe care îl pot identifica chiar și cu masca. Pare un zâmbet inocent, dar sunt convinsă că nu este așa.

- Nu pot spune același lucru, spun cu tot curajul pe care îl am.

M-am săturat să trăiesc cu frica în mine. Nu o sa mai fie așa de acum încolo. O să vadă cu cine s-a pus.

Presimțirile mele par să se adeverească. Îi este teamă să se apropie, căci aș putea să-i dezvălui chipul?
Mă apropii de el, însă el pare să nu se îndepărteze nici măcar cu un centimetru. A fost o mișcare greșită.

Mă prinde din nou de încheietură și mă trage cât de mult posibil spre el, până când distanța dintre noi este minusculă.
Îi privesc ochii, care mi-au provocat dependență, până când acesta îmi cuprinde bărbia și se apropie și mai mult decât a făcut-o deja.

- Nu vreau să pleci de lângă mine, Rosè!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 04, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Baddest Soul | Jeon Jungkook {hiatus}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum