10

28 7 0
                                    

Natalia X popełniła samobójstwo w 1994 roku w szkole im. Jana Pawła II w Warszawie. Przyczyną było gnębienie w szkole i znęcanie się psychiczne w domu. Jej matka trafiła do zakładu karnego na dwa miesiące, zanim dziewczynka podjęła decyzję o samobójstwie. W domu przez długi okres była molestowana przez ojczyma i jego kolegów z klubu golfowego, natomiast w szkole odnotowano jak jej rówieśnicy dokuczają jej z powodu bardziej kobiecej sylwetki.

W 2014 roku odnotowano próbę samobójczą Michała Y, która po tygodniu obserwacji na w szpitalu zakończyła się śmiercią nastolatka. Jego oprawcy do tej pory obchodzą rocznicę śmierci chłopaka. Co rok zostają wystawione świece pod pomnikiem, który został wybudowany przed budynkiem szkoły.

Na cześć upamiętnienia Natalii Wiecznie Uśmiechniętej,
Michała Chłopaka Z Końca Korytarza
Oraz
Aleksandra Alex'a Biebera.

13 października zaraz po ogłoszeniach podczas apelu, który został zorganizowany dla Michała, Aleksander uciekł z lekcji. Nikt nie zgłosił jego nieobecności w domu, a nawet kiedy następnego dnia policja dzwoniła do jego matki, ta świecie była przekonana, że syn odsypia po tygodniu szkoły w łóżku. Niestety każdy ucieszyłby się z takiego obrotu sprawy, ponieważ uczniowie gimnazjum nie byliby narażeni na widok niedotlenionego ciała chłopaka z podciętymi żyłami, który wisiał na szczurze na szkolnej brzozie.

Zasługuje na najgorsze, więc i to mnie spotka. Ave debile, Ave mordercy, Ave chamy, którzy tak jak ja znęcają się nad innymi.

--------------------

Ostatnia część w super-pojebane-dziwne urodzinki.

Koniec opowieści :) 

UnderworldOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz