-Cred..
-Cred că un duș și o cană cu ceai nu sună așa rău..spun eu și zâmbesc ușor.
Băieții par încântați. Mă îndrept spre ei și îi urmez spre apartamentul lor. Eu am un instinct foarte bun când vine vorba de persoane. Îmi dau seama imediat care e scopul lor, dacă îmi vor binele sau nu. Ei..ei sunt altcumva. Chiar simt că îmi vor binele..E ciudat și în același timp plăcut să știu că, cuiva îi pasă de mine, chiar și puțin.
Pe drum am râs o grămadă. Juno îmi povestea despre o fază amuzantă de la un concert de-al lor unde o fată a venit și a început să îl laude iar la final i-a cerut să îi facă o poza cu Sorin. Nu am mai râs atât de bine de foarte mult timp.
-Nu-ți face griji, Juno, îi spun eu, promit că o să fac eu o poză cu tine, e bine așa? Se uită la mine și începem cu toții să râdem.Urs P.O.V
Știu că e ciudat ceea ce am rugat-o să facă, să vină la noi să se odihnească, dar mi-e tare milă de ea. Am fost crescut să ajut oamenii, să fiu buni cu ei și când am văzut-o pe acel pod, îmbrăcată subțire și obosită, ceva îmi spunea că trebuie să o ajut. Și simt că e ceva cu fata asta, ceva special..interesant..
După ce am ajuns la apartament și am intrat înăuntru, eram pregătit să închid ușa dar am văzut-o pe Sophia stând în prag.
-Ești un vampir? Trebuie să te invităm ca să poți intra? zice Căle după care începe să râdă.
-Da, sunt un vampir și în timp ce dormiți o sâ vă sacrific Satanei pentru nemurire, zice Sophia. Mi-am dat seama de ironia din glasul ei și încep să râd ca un nebun. Fata asta are ceva...Sophia's P.O.V
Rămân uimită de apartamentul lor. Oriunde te-ai uita, cu siguranță îi regăsești pe băieți. L-au mobilat cu bun gust, dar în același timp și modest. Îmi place foarte mult.
Întru în casă, închid ușa după mine, îmi dau jacheta jos și tenișii și pășesc după Juno care mă conduce în bucătărie. Urs îmi dă o cană cu ceai de mușețel.
-Asta e ca să dormi mai bine. Am citit într-o revistă că ajută organismul să se relaxeze și, astfel, dormi mult mai liniștită. Îi zâmbesc ușor. El face la fel. Îmi place mult zâmbetul lui. E așa cald...pur și simplu minunat. În momentul în care am luat acea cană în mână...