X

57 14 2
                                    

-Sophia, ai fost vreodată îndrăgostită?

Ce e cu întrebarea asta? De unde până unde?
Îi simt respirația caldă pe fața mea și roșesc. E așa aproape de mine...prea aproape..
-Ce..ce e cu întrebarea asta?
-Răspunde-mi. Știi cum e să te simți neputincios? Să ți se înmoaie genunchii iar inima să își bată nebunește? Să zâmbești când îi auzi numele? Ai simțit vreodată toate astea? Să nu mai fi capabil să îți continui rutina doar pentru că ai întâlnit acea persoană?
Ce se întâmplă cu Urs? Simt o presiune la încheieturi. Mă uit cu coada ochiului și văd că sunt strânse de el.
-Urs, mă sperii..dă-mi drumul, te rog..
Încep să plâng de frică și simt cum rămân fără aer. Mă uit spre Urs așteptând să facă ceva să mă salveze din a mă îneca cu aer, dar nimic. Încep să mă zbat să scap din strânsoare și într-un final reușesc, după ce îl lovesc în față cu pumnul pe Urs. Mă îndepărtez de el și mă razem de ușă.
-Pot să știu ce e cu tine? Urs, revino-ți, te rog!! Nici nu e atent la mine..doar stă și se uită în gol. Acum cinci minute era bine, acum nu știu ce are..
-Te urăsc..
Poftim? Mă urăște? De ce?...ca și cum mi-ar auzi gândurile, îmi spune:
-M-ai transformat în altcineva! Încă din seara în care te-am văzut pe pod, mi-ai făcut ceva, spune și se ridică în picioare. Nu mai gândesc limpede din cauza ta, nu mai sunt eu!!
-De ce mă urăști? Spune-mi, te rog..am zis sau am făcut ceva care să te supere? Urs, te rog din suflet..
Merg spre el și vreau să îi pun mâna pe obraz, dar îmi dă peste ea.
-Nu mă atinge, te rog..îmi faci mai mult rău.. Lasă privirea în jos și cred că începe să plângă deoarece văd pe parchet picături de apă. Mi se rupe sufletul să il văd în starea asta. Nu înțeleg ce are, dar simt că e...broken. Oare a aflat de mine? De cine sunt cu adevărat? Nu cred..sau poate..nu, nu. Ar fi reacționat mult mai rău.
-Până mâine seară te vreau plecată din casa noastră, spune Urs.

*Sărbatori fericite, dragilor! Vă doresc numai bine iar anul 2017 să vă aducă tot ce vă doriți. Continuarea la carte o să vină după Anul Nou. Până atunci, aveți grijă de voi. Țuc*

HurricaneWhere stories live. Discover now