-Oh, nu..
Frica îmi acaparează tot corpul și îngheț. Ce să fac? Gândește, Sophia, gândește... Încerc să mă transform la loc în ființa umană pe care băieții o știu, dar durează prea mult.Nu vreau să mă vadă în forma asta..cel puțin nu acum. Poate le voi spune mai încolo, dar nu sunt sigură cum vor reacționa.
Aud niște pași iar eu tot nu știu ce să fac. Brusc îmi vine o idee.URS P.O.V
Aud că Sophia e în bucătărie așa că mă îndrept spre ea. Când intru în bucătărie, nu mă pot abține să nu râd.
-Ce Doamne iartă-mă faci? spun eu printre răsete. Fața ei e acoperită de făină și iar pe cap are un castron.
-Umm..am vrut să vă fac niște..ăă..clătite, da. Nu mă gândeam că ajungeți așa repede acasă, așa că adio clătite surpriză, haha. Ce ai în mână?
-Ah, astea? Sunt doar niște cumpărături. Sorin o să gătească diseară șiiiiiiii...ți-am luat cevaaaaaaa!!SOPHIA P.O.V
Făina a fost singura mea soluție. Nu puteam să merg la baie deoarece trebuia să trec pe lângă ei. Baia e chiar lângă intrare și m-ar fi văzut. Dar acum sunt curioasă. Ce mi-au luat?
Îl văd pe Urs că scoate din pungă un pachețel micuț, cam prea micuț. Oare ce e acolo? Un inel? Nu, nu, e prea repede pentru așa ceva. De ce mă gândesc la inele? Calm, calm.
-E pentru tine din partea noastră, spune și zâmbește. Îl văd că începe să roșească și își apleacă privirea.
-Ce-a fost asta?
-Ce-a fost ce? spune el, risicându-și privirea.
-Ce-a fost cu rușinea aia? De ce ești roșu la față? Ce Doamne mi-ați luat? Îi înșfac pachetul din mână și îl desfac. Am o mare surpriză și încep să roșesc.
-SERIOS? CHILOȚI DIN DANTELĂ ROȘIE???*pam pam*