-Ok, băieți, astăzi seară ne facem mangăăăă!
SOPHIE P.O.V
Stau față în față cu trecutul meu. Mă rog, o parte din el, și nu e plăcut deloc.
-Kyle, Amanda, ce faceți aici?
-Prostuțo, pe tine te căutam. A trecut ceva vreme, spune brunetul.
-Daaaa. Ai pierdut toată distracția de până acum, spune Amanda. Tipul ăsta, arată spre Kyle, a reușit să ciordească douăzeci de mii de biștari de la o cucoană, îți dai seama? Cât de tare!! Eu am dat de un moș care abia dacă a avut o sută de lei, dar ajunge și atât. Tu ce ai mai făcut, drăguță? Aaa, nu răspunde, o să ai destul timp de povești când ajungem la grup. Haide!
-Nu merg cu voi..
Amândoi se întorc mirați.
-Ce ai zis? Cum adică nu vii? Sophia, sunt consecințe dacă pleci din grup, știi foarte bine, spune Kyle cu o expresie serioasă. Le e teamă, văd asta în ochii lor.
-Nu mă mai întorc. O să suport orice consecință îmi va da El, dar eu nu mă mai întorc la viața de dinainte. Am găsit...oameni..cărora le pasă de mine..
-Și atunci ce mama dracului cauți în stradă, ha? Știi foarte bine că povestea cu hoții e doar una inventată ca să supraviețuim pe Pământ. El te-a pus liderul nostru, deși eu meritam mai mult dacă stai să mă întrebi. Tu vii acum să îmi spui că ai întâlnit oameni cărora le pasă de tine? Fii serioasă! Nimănui nu îi pasă cu adevărat de nimeni.
-Amanda, poți să îmi spui ce vrei, dar eu nu mă întorc..
Mă pregătesc să plec când îl aud pe Kyle:
-Ai întâlnit pe cineva, nu-i așa? Mă întorc spre el ca să îi văd zâmbetul batjocoritor de pe față. Hmmm micuța Sophia e îndrăgostită. Ciudat pentru cineva care nu poate simții nimic. De asta nu vrei să vii cu noi, pentru că nu-l vei mai revedea, nu-i așa?
-Nu e treaba voastră ce fac eu de acum cu viața mea! Puteți să mergeți înapoi la hoțiile voastre și să Îi spuneți că eu mă retrag. Ok, acum chiar m-am enervat. Nu își bagă nimeni nasul în treburile mele, absolut nimeni!
Amanda se apropie de mine:
-Eu și Kyle o să îl găsim pe nenorocitul ăsta din cauza căruia nu vii cu noi. Și crede-mă, după ce îl găsim, nu vei vrea să vezi ce îi facem.
-Mă ameninți cumva?
-Ba bine că nu. Mă cunoști doar, dulceață, spune și îmi aruncă un zâmbet cu jumătate de gură. Kyle, să plecăm. Începe vânătoarea!
Și cu asta fiind zisă au dispărut. Trebuie să ajung la Urs înaintea lor. Dar cum să fac asta? Nu mă pot întoarce la apartamentul băieților, aș părea disperată. Trebuie să găsesc o cale să îi avertizez pe băieți...
Văd o doamnă bătrână ieșind din blocul unde stau băieții, blocul de peste drum. Mă grăbesc spre ea și o apuc de haină.
-Mă scuzați că vă deranjez. Poate o să vi se pară ciudat că vă întreb asta, dar ați văzut cumva patru băieți coborând din bloc? Doamna se uită la mine de parcă aș fi un extraterestru. Eh, nici departe nu sunt...
-Doamne, m-ai speriat. Vorbești de băieții din apartamentul 5? Da, au plecat de o jumătate de oră.
-Oh, grozav. Știți cumva unde s-au dus? I-ați auzit zicând ceva?
-Stai să mă gândesc. Hmm, printre "o să fie o seară genială" și "hai să facem un selfie", cred că au spus ceva de un anumit church...
-Silver Church?
-Da, da, exact. Au mers acolo.
-Doamnă, nu știu cum să vă mulțumesc. Să aveți sănătate!
Nu am așteptat ca doamna să mai zică ceva și am pornit spre Silver. Sper că nu e prea târziu..