Lørdagskos gone wrong

47 1 1
                                    

Det var en vanlig dag på kontoret ved Aker brygge i Oslo, i alle fall det de kalte vanlig. Men det ingen visste var at alle guttene gikk rundt og bar på en diger hemmelighet, som føltes tyngre og tyngre for hver dag som gikk. Snart klarte de ikke mer, de måtte si det til noen, men hvem?
-
Men uansett, vanlig dag, det var det. "Halloooooooo!" skrek Preben inn i kameraet da de skulle spille inn lørdagskos, "Hei og velkommen til lørdagskos!" fortsatte Dennis "I dag skal vi leke nødt eller sannhet, med en liten vri," sa Sondre og blunket mot kameraet, og det var tydelig at det var noe han hadde pønsket ut.
-
Det gikk et par runder, før Ruben sa; "Dennis, nødt eller sannhet?" "Nødt," svarte Dennis, litt nervøs, for han visste at Ruben søkte hevn etter det som skjedde, det som gjorde at alle holdt på en diger hemmelighet. I kameraet kunne man se svetten i panna til Dennis, og Ruben ga han en nødt, men inni Dennis sitt hode, så hørtes det ut som; "Dennis, du er nødt til å avsløre hemmeligheten vi har."
-
Dennis ble straks sint, og ropte til Ruben; "Faen da! Du vet at vi ikke kan avsløre hemmeligheten!" før han stormet ut av kontoret, ut på gata, og satte seg på den nærmeste benken.
-
"Og med det, så avslutter vi lørdagskos for denne gang!" sa Sondre kjapt, før han skrudde av kameraet, og løp ut etter Dennis. "Dennis, hva skjedde?" spurte Sondre forsiktig, men Dennis var fortsatt sur, og så ikke ut til å ville snakke med Sondre.
-
Det er i disse øyeblikk Dennis pleide å ta kontakt med en av de han stolte mest på i hele verden. Ikke mora, men en annen...

Hemmeligheten//PoD fanficWhere stories live. Discover now