Feil klipping

35 1 0
                                    

Dennis satte seg opp på kontoret igjen, han var fremdeles irritert, men han kunne i alle fall gå inn til de andre igjen, pluss at det var kaldt ute.
-
Han tok kontakt med den han stolte mest på i hele verden, en som hadde vært der for han siden de startet med YouTube, en som hadde hjulpen han før, nemmelig hans største og mest politelige fan, som han også hadde et crush på.
-
Dennis: Hei, Lisa.
Lisa: Uhm, Dennis, det er noe du må se!
Dennis: Hva da?
Lisa: Sjekk YouTube, asap!
Dennis: Vent litt da, det er noe jeg må fortelle først!
Lisa: Hva da?
Dennis: Jeg klarer snart ikke holde på hemmeligheten legnger...
Lisa: Og det er enda vanskeligere nå!
Dennis: Å?
Lisa: YouTube, NÅ!
Dennis: Ok, snakkes😚
Dennis: Faen, glem '😙', trykka feil
Lisa: Haha, ok😚
-
Dennis gikk straks inn på YouTube for å se hva Sondre har lagt ut i dag, og der ser han lørdagskos videoen, han går inn å ser på den, og det eneste som er der er Rubens nødt og Dennis sitt svar. Han hører nå at det ikke var hemmeligheten Ruben spurte om, men fortsatt. "Jeg trodde du skulle klippe vekk det om hemmeligheten fra dagens video?!" skrek Dennis til Sondre, han var mildt sagt jævlig sint. "Jeg gjorde det!" skrek Sondre tilbake, og han var nå utrolig forvirret. "Sjekk YouTube!" knurret Dennis, og Sondre sjekket. "Faen!" skrek Sondre, da han så at han hadde klippet vekk alt annet enn det han skulle. Videoen ble slettet, men det viste seg at det var 7000 som alt hadde sett den...
-
"FAEN!!" skrek Dennis, og man kunne nærmest kjenne vibrasjonene

Hemmeligheten//PoD fanficWhere stories live. Discover now