Dagen etter

30 1 3
                                    

Dennis våkner opp i leiligheten sin dagen etter, setter seg opp i senga, og ser alt tøyet fra tidligere den uka ligge slengt på gulvet. Det har seg nemmelog sånn at han kun vasker klær på søndager, rett og slett fordi han er for lat til å gjøre det resten av uka.
-
Han går inn på badet, setter seg på do, og tar en av hans mange dosnapper, hvor han tar bilde av boxeren, buksa og hans ekstremt hårete legger.
-
"La oss ordne noe mat da" sa Dennis lystig til seg selv da han begynte å bli sulten. Han tittet inn i kjøleskapet, men der var det ganske tomt, så han gikk til fryseren. "Der ligger det jo en halv grandis! Perfekt til frokost!" sa han, som om grandis var det beste han visste, selv om han egentlig var ganske lei det nå. "Hmmm, la meg se, 225°, over- og undervarme, pizza'n inn i ovnen. Der! Da er det bare 20 minutter til frokost!" Han snakket alltid med seg selv når han var alene, som om han hadde en fantsivenn, som alltid var rett ved siden av han når han var hjemme.
-
20 minutter senere tok Dennis pizza'n ut av ovnen, og satte den på stuebordet. På bordet lå mobilen hans, og på skjermen var det varsel om en melding fra Preben "Hei, Dennis! Vi bestemte oss for at alle skal få en dag fri i dag, for etter det som skjedde i går trenger vi alle en pause. Ta deg en dag på sofaen, så snakkes vi i morgen!" sto det på meldingen. Da ble Dennis glad, for det betydde at han hadde kontoret for seg selv, da kunne han sitte der og spille eller lage DennisErTeit videoer.
-
Etter frokost gikk han til kontoret, han bestemte seg for å være sporty og gå, ikke ta trikk, selv om det tok en times tid å gå.
-
Men da kan kom fram var det et annet syn enn det Dennis hadde ventet seg, han var ikke alene likevel...

Hemmeligheten//PoD fanficWhere stories live. Discover now