Pause

19 0 0
                                    

Dette var krise, og man kunne se at Dennis ble stresset, men han prøde å holde hodet kaldt. "Dennis, vi begynner å få dårlig tid!" sa Lisa og Dennis nikket før han startet å løpe. Han løp gjennom gangene og letet seg fram, men de fant fram etterhvert.

Når de var ferdige gikk de tilbake til rommet sitt. "Jeg trenger en pause" sa Dennis "dette er jo bare virrvarr" fortsatte han, "jeg tar meg et par dager fri for å være med em jente som moren ikke bryr seg om på sykehuset, så skjer dette!" og nå var han tydelig sint, Lisa nikket forsiktig og så forventningsfullt på Dennis når han fortsatte: "Altså, det er jo koselig å være her, og jeg vet at gutta er sinna fordi jeg bare forlot dem, men dette går faktisk ikke an! Jeg må en tur tilbake til Oslo og få ordnet disse greiene!" "Men, Dennis, du har ikke lappen" sa Lisa forsiktig, og Dennis så plutselig litt lei seg ut, alle visste han ville ha lappen, men han turte ikke, for innerst inne var han redd for biler, det hadde han vært helt siden bilkræsjen da han var 17 og holdt på å ta trafikalt grunnkurs.

"Jeg får bruke skype, vil du være med?" sa Dennis etter en stund og Lisa nikket. "Hvem skal jeg ringe mon tro? Hvem er minst sint? Jeg ringer Ruben, han er jo broren min!" sa han og fant fram mobilen sin.

*skyperingelyd* Ruben svarte: "Hva er det du vil, Dennis?!" han sa det i en litt sånn frekk tone, så det var litt vanskelig for Dennis å svare, men han svare uanset...
-----
Sorry for at det er lenge siden forrige del,  men det har skjedd så mye, så jeg har ikke fått skrevet så mye :/

Hemmeligheten//PoD fanficWhere stories live. Discover now