Da kom det en pleier inn, "God morgen! Klar for noen tester? Du får dessverre ikke spise og drikke på noen timer, tilfelle noe spesielt skal skje, men håper det går bra," sa pleieren, hun var kritt hvit i huden og hadde lilla hår, og det syntes Lisa var litt kult, hun turte å skille seg ut. "Ok, men la meg skifte først da, vent, jeg har ikke klær her? Har jeg vel Dennis?" spurte Lisa, og Dennks ristet på hodet. "Du kan låne en sykehuskjortel om du vil?" spurte pleieren, og Lisa luktet på klærne sine, de luktet ikke svette enda, så hun takket nei. "Når og hvor skal vi?" spurte Lisa "Vel, først er det blodprøvetralla som kommer, og så skal dere til røntken halv ti, MR ti og CT elleve, fikk du med deg det?" spurte pleieren Dennis, som hadde noterted alt på mobilen, så han nikket. "Greit, hade da! Og bare trekk i snora om det er noe!" sa pleieren og forsvant ut døra. "Spesiell dame," sa Dennis og nikket for seg selv. "Men, hva var det du skulle fortelle, Dennis? Med hemmeligheten?" sa Lisa, hun var veldig nysgjervenner. "Vel, det var en gang, for en liten stund siden, at jeg og Ruben var veldig, og da mener jeg veldig gode venner. Og jeg må innrømme at jeg begynte å føle en slags tiltrekning til han, for hver dag som gikk, så ble jeg enda mer tiltrukket av han, og jeg tror han så det på meg, men så holdt jeg på å gjøre noe jævlig dumt," sa Dennis, og så hørte de banking på døra, "senere!" sa Dennis før blodprøvetralla kom inn. "Er du klar, Lisa?" spurte mannen som kom inn sammen med tralla, og Lisa nikket, så stakk mannen sprøytespissen inn i armen hennes...
-----
Jeg ble nettopp den mest cringy PoD fanen ever😂😂😂 Btw, hvor lang liker dere at historiene er? Sånn hvor mange deler?
-----
Skal operere i dag, kan hende at det tar litt tid før det kommer ny del, må se hvor mye energi jeg har... (Var derfor denne delen kom så tidlig på morgenen også)
YOU ARE READING
Hemmeligheten//PoD fanfic
FanfictionPrebz og Dennis gutta har en stor hemmelighet, kommer de til å avsløre den? Klarer Dennis å holde på hemmeligheten? Hvem er Lisa? Hvem er den mest hemmelighetsfulle? Hvem er dårligst til å holde på hemmeligheter? Hva vil skje? Følg med, for svarene...