Sykehuset

17 0 0
                                    

"Jeg er veldig glad i fansen, og vil at de skal ha det bra," sa han forsiktig, og slapp pusten, for det så ut som om moren godtok det. "Jeg vil gjerne være her, i alle fall til hun våkner," fortsatte Dennis, og moren så skeptisk på han, "Ok, siden du er en godt voksen mann, så kan du få lov, jeg håper du har vett i hodet! Jeg må uansett dra, går det bra om du er pårørende for henne?" sa moren etter en stund, og du man kunne se et smil på ansiktet til Dennis, for første gang på lenge, "Ja! Så klart jeg vil! Tusen takk! Men, burde ikke du være her når hun våkner også?" sa han, og moren ristet på hodet og gikk. "Hmm, merkelig skrue," sa Dennis for seg selv, men han var glad for at han fikk være her, han måtte bare si ifra til de andre i gruppa si, så han sendte en melding: "Hei, gutta, jeg ble satt til å være pårørende av moren til Lisa, for hun måtte dra sin vei, så jeg kommer til å være på sykehuset litt, klarer dere å ta hånd om kanalen i mens?" og det tok ikke lang tid før han fikk et ok fra resten av gutta.

En sykepleier kom inn og så på Lisa, "Har hun ikke våknet enda?" spurte hun, og Dennis ristet på hodet, "Vel la meg gi dere et rom i alle fall, da," fortsatte pleieren, før hun ringte etter en portør som trillet dem inn på rommet. "Her skal hun få ligge til i morgen, så skal vi gjøre et par tester av forskjellige kroppsdeler i morgen," sa pleieren før hun gikk ut....

Hemmeligheten//PoD fanficWhere stories live. Discover now