Lisa svarte ikke, og man kunne se at Dennis ble redd. Til å være den som viste minst følelser i gjengen, var han den eneste som tydelig viste å være redd nå. Preben tittet bort på de andre, og stoppet opp litt bår han så Dennis. Preben fortet seg fram til fansen som begynte å bli utålmodige, for dette kunne ta en stund. "Unnskyld folkens! Det har skjedd en ulykke med backstagegjesten vår! Vi må bare få funnet ut av dette, så skal nok resten gå som normalt!" ropte han, før han løp tilbake.
Ambulansen var kommet, Preben kom akkurat i tide til å se Lisa bli båret inn, og Dennis fulgte etter, "Dennis! Vi må fullføre liveshowet!" sa Preben, men når Dennis snudde seg, var ansiktet noe helt annet enn Preben forestilte seg, Dennis gråt, mye, "DETTE ER DET ENESTE VIKTIGE I LIVET MITT NÅ! HVIS IKKE DU SER DET PÅ MEG, SÅ ER DU JÆVLIG EGOISTISK!" gråt han mens tårene sprutet, så gikk han inn i ambulansen og smalt igjen døra.
Dennis satt inni ambulansen når den kjørte sin vei med blålys og sirener, Lisa ble koblet til et apparat som målte pulsen hennes, den var litt lav, men det var ikke det Dennis la merke til, for når armen på genseren lå brettet opp, så så han kutt oppover hele den ene armen, og arr etter tidligere kutt. Han felte en tåre til, og holdt den andre hånden hennes, han turte ikke å brette opp den andre genserarmen, så han lot det være.
På sykehuset satt Dennis ved siden av Lisa, som lå i en seng på akutten, hun hadde enda ikke våknet, og det gjorde Dennis redd. Moren til Lisa kom inn, og Dennis fortet seg å brette ned genserarmen, for han hadde en følelse av at Lisa ikke ville at moren hennes skulle se det. "Hei!" sa moren til Lisa før hun tittet opp på Dennis, "Er ikke du?" startet hun, og Dennis nikket, han visste hva moren skulle spørre om. "Men hvorfor er du her?" spurte hun, og Dennis trakk pusten dypt og svelget en gang...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hemmeligheten//PoD fanfic
Hayran KurguPrebz og Dennis gutta har en stor hemmelighet, kommer de til å avsløre den? Klarer Dennis å holde på hemmeligheten? Hvem er Lisa? Hvem er den mest hemmelighetsfulle? Hvem er dårligst til å holde på hemmeligheter? Hva vil skje? Følg med, for svarene...