10

338 34 1
                                    

"Ρε βλάκα, είναι ένα μωρό! Δεν μπορεί να μάθει ντραμς!"λέει ο Michael στον Ashton.

"Αν όμως τα βλέπει από μικρή, μεγαλώνοντας θα της είναι πιο εύκολο!"του απαντάει.

"Σειρά μου!"φωνάζει ο Calum. Δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα έχουν πάθει και την τραβολογάνε σαν να είναι παιχνίδι! 

"Όχιιι!"παραπονιέται ο Ashton. "Εσύ την είχες χθες! Είναι σειρά μου!"

Και κάπως έτσι, άρχισε ένας ακόμη καυγάς για το ποιος θα την έχει σήμερα. Ευτυχώς κάπου στη μέση, η Stella άρχισε να κλαίει και σκάσανε. 

"Πότε θα φύγουμε για Αυστραλία?"ρωτάει ο Calum μετά από αρκετή ώρα.

"Δεν ξέρω. Η μαμά μου λέει πως όλοι θέλουν να γνωρίσουν τη μικρή. Ειδικά η ξαδέλφη της!" χαμογελάω στη σκέψη. Ξέρω στα σίγουρα πως όλοι θα τη λατρέψουν. Εδώ τα τρία χαζά την αγάπησαν! 

"Λέω για τρεις μέρες πριν"επεμβαίνει ο Michael. 

"Εγώ θα κλείσω τα εισιτήρια!"φωνάζει ο Ashton και βγάζει το κινητό από την τσέπη του. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Αυτή είναι η πρώτη φορά της Stella σε αεροπλάνο!!!!!"φωνάζει ο Michael. Την σηκώνει ψηλά στον αέρα και κάνει πως πετάει. Εκείνη γελάει και προσπαθεί να μιλήσει. Ο Ashton, απ΄την άλλη, την βγάζει φωτογραφίες και τις ανεβάζει στο Instagram.

"Γιατί πρέπει να βγάζετε φωτογραφίες ότι κάνει η μικρή?"ρωτάει ο Calum.

"Και γιατί όχι?"απαντάει ο Michael.

"Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου."

"Καλά κάνεις!"

Επιβιβαζόμαστε και καθόμαστε στις θέσεις μας. Μια αεροσυνοδός, προτείνει να πάρει τη Stella μπροστά, αλλά και οι τέσσερις αρνούμαστε. 

Ο Calum βγάζει τα ακουστικά του, αλλά αντί να τα φορέσει εκείνος, τα βάζει στη Stella. 

"Τι κάνεις?" τον κοιτάω παράξενα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Τι κάνεις?" τον κοιτάω παράξενα.

"Χθες το βράδυ αναρωτιόμουν για ποιο λόγο η Rose να την ονομάσει Stella. Λοιπόν το βρήκα! Είναι τραγούδι των All Time low!"  

Mrs. HemmingsWhere stories live. Discover now