"KRINGGG!!KRINGGG!!
"Bangun la woi!! Hari yang indah lagi suci murni ni membuta je kerja."
Dah mule dah suara Kim Seok Jin memekik kat tepi katil aku.
"Alah,pegila kejut yang lain dulu.Ha Ni last eh."
Dengan malasnye aku menghalau abang aku dengan pemukul lalat yang berada disebelah katil aku.Tak sia-sia aku beli masa kat london choco roll dulu.
♡
"KIM HA NI, BANGUN!!!!!!"
Sedang-sedang aku dibuai mimpi berkahwin dengan Wonho,tetibe aku terdengar orang menjerit memanggil nama aku yang cantik menawan bak bidadari bak bunga mawar bak sleeping beauty bak bak
Cukup Ha Ni.
Aku terus bangun dan menjerit."BOBOIBOY KUASA 3!!!" sambil aku acah acah buat gaya boboiboy yang nak bertukar kepada 3 karakter. Ape korang fikir aku tak layan ke citer citer kartun ni, aku layan k, ejen ali pun aku layan.kalau nak tau, boboiboy tu boyfriend aku kekekekekekekekkk
K Ha Ni, stop it.
♡
"Love me love me ah ah , love me love me yeh eh . Come on babi say you love me say yo—"
"Babi kepala botak kau,baby la ngek"
Tah bila tah si Kim Taehyung ni muncul kat sebelah aku.
"Tau la, aku tersasul je"
"Itulah,mulut dah biasa mencarut sampai baby pun kau cakap babi.kau tau tak berapa banyak dosa dosa kau mencarut?blah blah blah blah blah blah"
Todia, dah mula dah ceramah bersama ustaz Taehyung.Tujuan aku nak biarkan dia ceramah sesorang terbantot sebab bila aku fikirkan kesian pulak kat abang aku sorang ni,kang merajuk pulak, lepas tu nanti dia tak bagi aku pinjam cas dia,omg mana boleh aku tak pegang phone satu hari.Ok korang mesti pelik sebab aku tak ada cas sendiri kan.macam ni cerita dia.
♡Flash Back♡
"Wey Jungkook mana cas aku?"
"Mana lah aku tahu"
"Tipu,kalau kau tak bagi tahu aku post kat dalam insta gambar kau masa darjah 6 hisap botol susu"
"Woi!jangan lah!betul lah aku tak tahu.tapi aku rasa aku ternampak hoseok pegang cas,maybe tu cas kau."
"K"
Lepas aku berkata k kepada jungkook aku terus menerjah masuk ke dalam bilik hoseok .
YOU ARE READING
SimSimi
FanfictionSiapa sangka watak disebalik aplikasi Sim Simi itu ialah seorang lelaki yang sedang bosan ? Story ideas by @sugastly @aishetaeru-