+11

220 29 4
                                    

" Kenapa hati aku dup dap dup dap je ni " Yoongi berjalan mengelilingi ruang tamu. " Tak akan aku suka dia ? Tapi aku memang suka dia pun kan ? " Yoongi duduk di sofa sambil memandang siling.

" jatuh cinta lagi lagi lagi jatuh cinta~ " Yoongi bernyayi sambil memejamkan matanya.

" Ya tuhan bosannya , nak buat apa ni ? " aku menyerabutkan rambut ku. " Gila otak sempit " aku memegang kepala aku acah sakit.

" Kau dah kenapa ? " tanpa salam Taehyung tiba tiba meredah bilik aku. " Bosan eh ? " aku hanya mengangguk.

" Hah siap cepat aku tunggu " aku memandang Taehyung pelik. " Nak pergi mana ? " tanya aku. " Jangan banyak tanya siap je " aku mencebik dan menolaknya ke luar dan terus ke bilik mandi.

Selesai membersihkan diri aku berdiri di depan almari baju aku memikirkan baju apa nak dipakaikan. " Nak pakai baju apa eh ? Taehyung tu pun satu tak bagi tahu nak pergi mana , kalau tak senang aku nak pakai baju ikut mood kang dia nak pergi kubur aku pakai baju warna warni pulak " aku membebel sorang sorang di depan almari.

" Pakai seluar jeans warna biru lepastu baju t-shirt brand gucci masuk dalam seluar wah Hani swag " aku tersenyum lebar bila aku dapat idea untuk pakaian aku.

Selesai aku berdandan di depan cermin aku turun ke bawah. Alah aku pakai bb cream papapa sikit lepastu lipstickeul mamama dah perfect wkwkw.

Aku melihat Taehyung sedang duduk sambil bermain phone. Aku bergerak menuju ke pintu rumah dan mencapai kasut hitam bercorak bunga ros di bahagian tepi kasut ku. gempak la swag gila aku wah bangga jap .

" Hah turun pun , aku fikir kau dah mampus kat atas tu " Taehyung memerli aku cis. Biasalah orang perempuan girlfriend dia pun macam tu lah lempang kang.

Aku berdiri dan masuk ke dalam kereta. Taehyung ni nak buat aku pergi mana lah aduh.

" Hi Nayeon sorry lambat salahkan dia " tiba tiba jari telunjuk Taehyung menunjuk ke arah aku. Apa celaka mana aku tahu nak jumpa girlfriend dia.

" Alah unnie sorry lah biasalah kan perempuan siap lambat " aku menggunakan taktik memujuk aku dengan memeluk lengan nya. Nayeon hanya tersenyum. Bisu ke.

" Eleh mengada " Taehyung membuat muka derpnya ke arah aku , dia nak lawan dengan aku ke ? aku boleh je buat derp lagi teruk dari dia tapi tu lah kat sini tempat awam jatuh maruah aku.

" Sudah lah tu , duduk lah order " Nayeon menjemput kami. Oh ada suara.  Selepas kami mengorder (?) makanan Taehyung dan Nayeon rancak berbual manakala aku tercongok dekat tepi main phone.

Actually apa function aku ikut eh ? lebih baik aku keluar dengan Cho. Akhirnya makanan kesayangan aku sampai aku makan dengan berselera. Kami bangun apabila Taehyung selesai membayar , ofcourse lah Taehyung bayar kalau tak bukan jantan kekekkek.

Taehyung dan Nayeon berjalan di depan aku aku sorang sorang dekat belakang hm. Kesiannya orang forever alone ni hmhm. Sedang aku berjalan tiba tiba ada seorang lelaki sesuka hati bapak dia pegang tangan aku , aku terus menampar dia Taehyung dan Nayeon terkejut terdengar bunyi tamparan kuat aku ke arah lelaki tadi.

Lelaki tadi mengangkat mukanya terkejut aku tengok muka laki tu , kau rasa siapa ? ya Yoongi. Mukanya yang putih melepak tu terus bertukar jadi kemerah merahan. Aku terus mencapai pipinya ya tuhan macam mana ni.

" Yoongi ma–aaf " tersekat air liur aku tengok mata Yoongi yang tajam memandang aku.

█ █ █

Hi gais , aku dah update actually aku kena buat 700+ or 800+ word tapi aku buat 500+ je sebab aku nak suruh korang baca fanfic aku yang lagi satu boleh check ya. Kalau korang tak baca aku tak nak update ni panjang panjang , nampak tak aku tengah memaksa ni 😔😂😂 btw yang kt media tu baju yang Hani pakai masa keluar tu.

okay enjoy

SimSimiWhere stories live. Discover now