+2

738 79 8
                                    

Heh.

Sampai sekarang aku tak dapat
reply daripada SimSimi gemok tu.

Maka aku pun melihat ape yang tidak kena .

Oh. Baru aku perasan aplikasi ni pakai internet. Dan,WiFi sapa tutup ?
HUAHUA SAPA TUTUP WIFI NI.kalau abang abang aku, aku rasa dia orang keluar.

Dengan malasnya aku bangun dari katil dan menuju ke ruang tamu.

"Malaun mana lah yang pergi tutup WiFi ni." aku bercakap bersendirian sambil memasang WiFi kembali.

"Wah wah reti pulak turun demi WiFi eh"

"OPOCOT!"

Tanjat titew.

"Ya Ampun,bila oppa balik? Kenapa tak bagi salam dulu.nasib baik Ha Ni tak kene heart attack. Fuh"

Aku mengurut dada sambil menarik nafas. Kalau aku ada penyakit serangan jantung mahu aku mati kat situ. Abang aku si seokjin ni pun satu,tak reti reti nak bagi salam.

"Dah lama dah balik. Oppa panggil Ha Ni terjerit jerit, sakit tekak . Sebab tu oppa tutup WiFi. Tak kuasa oppa nak naik tangga semata mata panggil kau. "

Kalau nak panggil pun jangan la sampai tutup WiFi. habis si SimSimi tu tak nak reply nama aku yang cantik menawan kalah bidadari. Hew terkembang sendiri pulak. Kekekekeke

K.

[High School Musical]

Hah maaf lah, nama sekolah aku dah kena tukar sebab si Dinosaur tu pergi tunjuk kat guru besar cerita High school musical . Dan guru besar tu dah terminat heroin dalam citer tu. Apetah nama dia, gabela ke gorilla, tah aku pun tak ambik tahu.

Masa aku berjalan hendak menuju ke kelas, ade seorang manusia menarik rambut aku yang cantik lagi wangi. lahanat rosak rambut aku, buat penat je aku duduk depan cermin lama lama ,semata mata untuk siap kan rambut aku ni. Tengok sekarang dah jadi kak limah. #hanitabah2k16

"Eiy lepas kan lah rambut aku ni !. Kalau jeles pun tak yah lah tarik tarik lahanat"

Aku menipis tangan manusia yang sesuke hati menarik rambut aku. Dan aku memusing kan badan aku untuk melihat malaun tu maksud aku manusia tu. Dan..

Dan..

Dan..

Dan..

"OMG SEUNGKWAN!!!!!!!"

aku dan seungkwan menjerit hingga bangunan sekolah itu runtuh

K tipu je.

"Dah lama tak jumpe doh. Huahua. "

Kata aku sambil menepuk bahu nya.

"Wey.lama tak jumpe ape nye -___- kita baru cuti dua hari "

Kata sengkuang i mean seungkwan dengan gaya diva nye.

Kenapa aku rasa macam seminggu cuti. Oh mungkin aku dah tak sabar nak belajar kot, kekekek contohilah Ha Ni yang comel.

Tipu ja. Aku datang ni nak jumpa crush aku si mark tu. Omg.

[Kelas 5B]

"Wey korang! Korang dah siap tak kerja sekolah cikgu Lee? "

SimSimiWhere stories live. Discover now