"Ha Ni! Tu dia!" aku melihat orang yang ditunjukkan oleh Taehyung. Wuu, cantik jugak gigi dia uyooo comel macam aku.
HAHAHHAHA
K.
"Hah lepas tu? kau nak suruh aku buat apa? " aku membalas dengan muka selamba badak sambil menjentik taik hidung yang ku gumpal ke arah baju taehyung. Nasib baik dia tak perasan.
"Kau tunggu sini aku nak jumpa dia"balas nya sambil bangun dan menuju ke arah kedai bunga,aku hanya mengangguk.
8 Minit Kemudian
"mana setan ni pergi, lamanya jumpa"aku mencari cari kelibat Taehyung.
Woi ada chat lah bodoh
"Ish memekak lah, sabar lah" aku mengeluarkan IPhone ku dan melihat chat.
Taehyung Shit Down
Weyh, aku kat Mall dengan
Nayeon. Kau balik lah dulu.Babi
Seen.
Aku penat penat tunggu dekat sini,dia boleh pergi dating dekat mall? Tak apa Ha Ni, kita harus bersabar. Bersabar itu separuh dari Iman.
♡
[Meanie High School]
Kali ni dah berapa kali guru besar tukar nama sekolah. Nama yang baru ni guru besar aku nampak pasangan gay si Meanie Couple tu bersweet dekat tepi tong sampah duk lap lap mulut. Eiyh semenjak tu guru besar aku peminat Meanie Couple.
[Di Kelas 5B]
"Weyh Wonu!sini kejap aku nak tanya kau sesuatu" aku memanggil nya. Aku melihat mingyu menjelingku.Ish dia ni, tak boleh berpisah langsung dengan si wonwoo ni.
"Apa dia?"Tanya dia dengan muka serious.
"Hah ni kau ada tak kawan or abang or ad—" tak sempat aku berkata kepada Wonwoo, ada seorang mahkluk tiang menarik Wonwoo,iaitu Mingyu.
"Fakyu Bij"kataku kepada Mingyu, Mingyu hanya menjeling. Eh eh aku korek biji mata tu kang.
"WEY CEPAT DUDUK!!CIKGU LEE DAH NAK SAMPAI!"Woozi si pelapor cikgu dah datang menjalankan tugasnya. Cikgu Lee sudah sampai, satu kelas acah baik bak bidadari.
♡
Yoongi p.o.v
"Hey Taehyung!" aku menepuk bahu Taehyung yang berada di atas motor.
"OH MAK KAU POCO POCO"Saat Taehyung melatah dia terjatuh dari motor dia. Angau sangat ke sampai aku balik pun dia tak nampak. Fuhfuh."HYUNG!" jerit Taehyung sambil berdiri dan membersihkan seluar nya.
"Apa?" Aku jawab dengan muka tidak berdosa.
"Lain kali janganlah terkejut kan Tae macam tu! Terkejut lah!" jawab nya sambil mencebik.
"Aku rasa enjin kereta aku dah cukup kuat untuk kau dengar"balas ku.
Taehyung hanya mencebik.
"Hm,kalau kau dah sampai macam ni pergi aje lah mengaku kat dia"aku memeluk bahu nya.
"Malu lah hyung"balas nya.
"Malu apanya pergi aje lah, tak apa lah nanti aku tolo—Em abaikan lah ayat tadi"haish tersalah cakap.tapi aku memang tak nak tolong, tak kuasa aku nak tolong dia, baik aku tidur.
"Hah? Hyung nak tolong?! Serious lah! Yeay ,sayang hyung!"dia terus mencium pipi aku, eiyu jijik.
Belum sempat aku berkata apa apa, Taehyung sudah berlari masuk ke dalam rumah. Ini lah padahnya apabila tersalah cakap.
♡
Ha Ni p.o.v
"Weh bangun lah cepat!kata nak tolong"Taehyung mengoncang badan ku. Aku dah kata yang aku ni bukan milk shake."MUAH"Aku memuncungkan kan bibirku.
"Eh bodoh kau nak rogol aku ke"Taehyung
"Shh,beta nak tidur sila berambus sekejap"aku menghalau taehyung dengan menghayun kan tangan ku."Hm,ok" taehyung akhirnya berambus dari bilik,aman dan sentosa weyh.
"SPLASHHHH!!"
"ARGHHHHHHHHH!!!SEJUK!!"
"HAH PADAN MUKA KO!NAK TOLONG AKU KE TAK NAK NI!?"
"YE LAH BANGANG!"
"WOIIIII!!!APA DAH JADI KAT SINI NI?!"♡
"Woi woi berdiri lah elok elok!"seokjin hyung menunding sudip nya ke arah aku dan taehyung."Aish,korang tahu ta—"
"Tak" belum sempat seokjin hyung menyambung ayat nya, aku dan taehyung menyampuk.
Seokjin hyung mengetap bibir nya dan...
"ADUHHH!!SAKITLAH HYUNG!!"
"HAH AMBIK KO! RASAKAN TAMPARAN PEMUKUL LALAT SEOKJIN FABULUS NIII!!"♡
TBC
Hah kau bosan sudah cerita nihh
#terjunkatil
#HAHAHHAHAH
#K
#Bai
YOU ARE READING
SimSimi
FanfictionSiapa sangka watak disebalik aplikasi Sim Simi itu ialah seorang lelaki yang sedang bosan ? Story ideas by @sugastly @aishetaeru-