22+

228 23 2
                                    

Aku membuka mata aku , pedih rasanya nak bukak mungkin semalam aku menangis banyak. ey poyo ah crush je :')

Aku melihat jam di phone aku baru pukul 8:30am. Badan aku dah kat katil , ni mesti Taehyung angkat ni. Mekasih ah bang angkat badan adik yang berat cam badak ni.

Aku bangun dan mengemas katil aku dan terus melangkah ke bilik air untuk membersihkan diri.

Aku keluar dari bilik dan terus ke bawah untuk sarapan. Aku nampak Jin tengah menyediakan sarapan yang aku peliknya harini hari cuti bagi diorang , tapi si Taehyung ni awal awal dah bangun dahlah wangi tersekat pernafasan aku. Pakai perfume berapa tan ni.

" Hengko nak kemana ? " tanya aku. " Jumpa girlfriend " oh nak jumpa Nayeon ah tu siapa lagi girlfriend dia.

" Bila nak kahwin " tak ada hujan tak ada ribut Jin menanyakan soalan. Eh bukan ke dia yang tampar Taehyung sebab nak kahwin awal tu.

" UHUKUHUKUHUSUKHOKHOK " Teruk Taehyung batuk. Agaknya terkejut mungkin.

" Hyung bagi ke ? " tanya Taehyung tidak percaya. " Kau fikir aku kejam sangat ke taknak bagi adik sendiri bahagia " kata kata Jin membuatkan Taehyung tersentuh. Ceh

" Nanti Taehyung lamar dia " Gembiranya Taehyung. " Tapi Hyung taknak kahwin dulu ke ? " tanya Taehyung.

" Tak ada jodoh lagi , kau lah aku go kan dulu " balas Jin. " Kalau dah tak ada jodoh jugak aku pergila dekat jiran sebelah kita tu si Namjoon tu , dia pun single lagi "

Terbatuk batuk aku dengan Taehyung dengar. Kami memandang sesama sendiri.

" Tipu jelah ! Hengkorang fikir aku ghei ke " balasnya. Mana tak terkejut taknak mengaku abang kalau dia gay.

" Okay ah Taehyung pergi dulu " Taehyung bangun dan menuju ke pintu. " GOODLUCK ! "

" HOKAYH ! "

" HANI ! " aku terdengar Jin menjerit nama aku dari bawah. Ish kacau aku tengah berdandan.

" IYEH KEJAP ! " aku mengambil bag silang aku dan turun ke bawah.

" Lelaki mana muka macam tak ada dosa kat depan tu katanya nak jumpa Hani "

" Hah ? " pelik aku , lelaki mana muka macam tak ada dosa yang Jin maksudkan tu. Aku keluar untuk melihat gerangan manusia yang mahu berjumpa aku tu.

Oh , Kevin.

" Nak apa datang rumah saya ni bang , saya taknak beli apa apa dari abang " dengan berlagaknya aku berkata padahal dalam hati dah lompat gembira crush datang.

aku menyilangkan tangan aku di bawah dada dan memandang tempat lain. " Jom pergi kerja sama sama " ajaknya

WOI NAK WOI TAPI EGO AKU KUASAI DIRI AKU DOL.

" Pergi lah dulu saya belum nak gerak lagi " jawab aku malas. " Tak apa saya tunggu " CHIAAAAAA DIA NAK TUNGGU AH HALAMAK BOLEH GILA AH AKU CENI.

" Hahahaha jangan buat lawak lah " aku gelak hambar. " Saya tak buat lawak " balasnya serious. okayh aku takut.

Dia terus menarik tangan aku dan memaksa aku duduk di bangku di sebelah pintu rumah aku. Dia mengambil kasut aku dan menyarung ke dalam kaki aku.

WOOOOOO CRUSH PAKAIKAN KASUT. SEROGHONOK DOL.

" Jom " dia menarik tangan aku. Terngesot ngesot aku jalan. Sepanjang perjalanan kami diam 1 bunyi pun tak ada. ish dia fikir aku ni apa kat sebelah dia duk tunggu dia bukak mulut nak bercakap.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SimSimiWhere stories live. Discover now