Yoongi pov
Ish siapa pulak mamat nama Kevin tu ! Berani dia goda buah hati pengarang jantung aku ni. Sakitnya hati aku , dia macam rampas takhta aku dalam hati Hani je. eh aku ni cakap macam Hani suka aku je.
ergh lantaklah.
Macam mana ni , kang aku confess jatuh maruah aku. Habis suweg suweg aku semua hilang uish tak boleh tak boleh.
Penat aku memikirkannya aku mengambil keputusan untuk tidur hah tidur je melegakan aku.
♡
Hani pov
" Jam di dinding terus berdetak ah , jantung Kim Hani berlubang ah "
" Woi bongok jangan nyayi geli lah sial " Taehyung membaling bantal di sofa kena tepat tepat muka aku yang lawo ni. eyyy tak boleh tengok orang senang betul.
" Weh macam mana nak pikat lelaki eh eh " aku dengan tak tahu malunya soal abang aku si Taehyung.
" Kau nak pikat Yoongi ke ? Eyyy suka Yoongi eh " dia dah buat dah muka annoying dia tu rasa nak tampar je.
" Yoongi tu buat hape , dia tu aku anggap stranger je eh kejam sangat hah aku anggap dia abang angkat je tak lebih ah " aku langsung tak ada hati kat mamat beku tu eyyy.
" Oh taktahu ah , kalau aku en en aku suka perempuan yang tak senang senang bagi bibir dia kat lelaki hah gitu gitu. Kena ayu ah gitu , hm hengko nak jadi ayu ke ? kang tak pasal pasal kayu pulak jadinya " amboi mulut dia ni aku cili kang.
" Diam ah boleh try kan " aku menjeling dia. " Hah nak tanya lelaki mana yang buat jantung adik aku berlubang ni ? "
" Nama dia Moon Kevin eheheh entahlah aku suka cara dia. cara dia buat aku jatuh cinta heuheuheu " apa ni Hani tak cool ah.
" Bulan mana tu " tanya Taehyung. " Bulan apa kau ni tetiba je " aku memandangnya pelik.
" Bulan Kevin " oh nama Kevin , Moon. " Anjing ah kau ni sepak satgik " dia tergelak gelak.
" Yuhuu berborak apa sampai gelak gituew tuew " Jin , Hoseok dan Jungkook baru saja turun dan menuju ke arah kami.
" Tak ada apa lah , borak kosong je " jawabku. Jin membulatkan mulutnya seperti ' o '
" Memandangkan esok hari minggu jom malam ni pesta pamily kitew kitew "
" JOHMMMMMMMMM !! "
Aku membukak lagu yang bertajuk DNA yang dinyayi oleh kumpulan kpop terkenal iaitu beyond the scene disingkatkan BTS dengan volume yang agak kuat. maaf jiran jiran tetangga semua pepandai le hengkorang hidup.
Taehyung mula memegang botol air mineral acah acah mic ah tu.
" Cheosnune neol araboge dwaesseo seorol bulleowassdeon geoscheoreom nae hyeolgwan sok DNAga malhaejwo naega chaia hemaedeon neoraneun geol " dengan terjerit jerit dia menyanyi. Aku dah lompat lompat atas sofa tangan acah acah petik gitar hamboi.
Kami menyanyi 5 lagu sekali semua dah tak larat. Dah terbaring kat sofa mencari nafas.
" lapar kan ? " Seokjin duduk dan mengusap perutnya. Kami semua mengangguk. Mana taknya guna tenaga kemain banyak.
YOU ARE READING
SimSimi
FanfictionSiapa sangka watak disebalik aplikasi Sim Simi itu ialah seorang lelaki yang sedang bosan ? Story ideas by @sugastly @aishetaeru-