Bună, mă numesc Larisa, am 18 ani, aproape 19, povestea mea începe aşa.
Viaţă nouă, şcolă nouă, casă nouă, oameni noi. Am nişte părinţi super de treabă şi un frate, îl cheamă Alex şi are 20 de ani.
Deşi sunt eleva cu 10 pe linie, am şi pasiuni pe care, le vei afla pe parcurs, am emoții pentru noua şcoală.
Prima zi nu a fost cine ştie ce, am început să caut sala de clasă, când am fost să mă înscriu directorul mi-a dat o foaie cu schița şcoli şi orarul, ca să îmi fie mai uşor, mă opresc.
-Nu înţeleg. Unde este laboratorul de chimie.
Deodată cineva deschide o uşă care mă izbeşte în plin şi cad.
-Vaaii scuze eşti bine??
-Da, sunt bine.
-Stai să te ajut.
A început să îmi sa îmi strangă foile de jos până atunci eu m-am ridicat şi m-am scuturat. Era un baiat, arăta bine la corp, dar privirea lui, mi-a dat fiori, mi-a întins foile.
- Scuze încă odată, eşti nouă aici nu? Eu sunt Eduard.
- E ok nu m-am lovit tare. Da sunt nouă. Ma numesc Larisa.
Am dat mâna cu el.
-Întâmplător, şti cumva unde e laboratorul de chimie?
- Da e fix lângă clasa mea, vrei să îți arăt unde e?
- Chiar te rog , dacă nu te deranjează.
-Chiar îmi face plăcere.
Am început amândoi să mergem, am ajuns repede.
-Ei bine, am ajuns.
Sa uitat în clasă.
- Profesoara aia nu mă place, deci nu voi mai intra.
-Nici nu ai de ce să intri, sau faci ore aici?
-Vroiam să te conduc până în bancă, dar o las pe altă dată.
Am început să râd şi el la fel, când m-am uitat la uşa clasei, profesoara stătea acolo.
-Foarte frumos din partea ta Eduard, să o conduci pe noua elevă , dar tu nu ai orele tale?
-Ba da doamna profesoară, dar eu nu sunt bun la explicat, şi am zis să nu se piardă.
-Dute în clasă Eduard.
Sa întors spre mine.
-Ne vedem mai târziu, la revedere doamna profesoară.
Eduard a intrat în clasa de lângă mine m-am uitat la profesoară.
-Îmi permiteți să intru şi să iau loc?
-Eşti nouă şi cred că nu şti regulile, la ora mea nu se întarzie, de data asta te voi ierta dar să nu se mai repete!
-Da doamnă.
Am intrat în clasă.
-Ea este noua voastră colegă, se numeşte Larisa. Te rog să iei loc.
Dar singurul loc era pe rândul din mijloc, prima bancă, m-am aşezat şi mi-a dat un manual de chimie. Ora a trecut repede, şi în pauză a venit Eduard.
-Hei întarziat-o.
M-am uitat la el şi a zâmbit.
-Nu mă simt.
-Vi la un suc ?
-Nu vreau.
-Atunci un ceai.
M-am ridicat şi am mers la uşă.
-Faci cinste?
-Trebuie să mă revanşez pentru uşă nu?
Am zâmbit.
-Mergem?
-Poate altă dată nu vreau să întarzi iar.
A venit profesoara.
-Eduard dute în clasă.
-Imediat.
Sa uitat la mine.
-Ne vedem mâine? La mine e ultima oră.
A zâmbit.
-Poate.
Profesoara sa uitat la Eduard.
- Eduard, acum.
- Acum.
A plecat,eu am mers şi m-am aşezat în bancă. Ziua a trecut repede. Am mers acasă, mama mă aştepta în bucătarie.
-Hei cum a fost prima zi?
-Am început bine, am primit o uşă în cap.
-Cum?
-Păi, m-am oprit în dreptul unei uşi, şi cineva a deschis-o.
-Pune nişte gheaţă.
-Voi pune.
Am mers şi mi-am pus gheaţă, apoi am mers să mănânc, Alex era şi el în bucătărie.
-Hei.
-Hei Lari, cum a fost prima zi?
-A fost ok, colegi sunt de treabă, profesori la fel.
-Mă bucur, dar, ce ai pățit la cap.
- Un mic accident, nimic grav.
După ce am mâncat, am mers în camera mea şi m-am aşezat pe pat. Am citit, am umblat pe calculator, am mâncat şi aşa sa dus o zi.
Când m-am trezit, am facut un duş, apoi m-am îmbrăcat pentru şcoală şi am plecat. Ma sunat Alex am vorbit un pic apoi i-am spus.
-Pe la 14 şi 10, poți să vi să ma iei?
-Ok.
-Am ajuns la şcoală, vorbim mai târziu.
- Ok, ai grija de tine.
-Şi tu de tine.
Cel mai urât lucru, am permis de câteva luni dar nu am maşină, aşa că trebuie să mă rog de Alex, când am nevoie. Am mers în clasă şi m-am aşezat în bancă, mi-am conectat caştile şi mi-am pus capu pe bancă. Îmi era somn. Deodată cineva îmi ciufuleşte părul. Când ridic capu era Eduard.
- Care e problema ta?
-Ai nevoie de o cafea.
- Chiar am?
CITEȘTI
Pot paria, dar ce câştig? ♡Terminată♡
RomancePariul e un joc, uneori câştigi, alteori pierzi!!! Totul a început de la un simplu pariu... Dar el, chiar a început să mă iubească. Un simplu joc, la făcut să îşi piardă mințile, să îşi dorească să mor alături de el, ca nimeni să nu mă mai aibă... Î...