kısa kesit

265 16 0
                                    

***

"Bizim ülkeye gelişimiz bu yüzden böyle cümbüş sebebi oldu yani." diyen Semih'ti ve tespitinden dolayı bir aferin beklemese de Nisa onların bu üstün(!) performanslarını es geçmedi. Anaç bir şekilde;

"Sizi akıllı bıdıklar sizi," dediğinde anın büyüsünü bozmak için Nisa'nın arkasında beliren Levent biraz telaşlı gibiydi.

"Bu bıdıklarla iyi anlaşmanıza sevindim ama diğer bıdıklara yakalanmak üzereyiz Nisa!"

Elini saçlarının arasından geçirerek o her biri farklı boydaki tutamlarla kısa bir görsel şölen veren Nisa, omuz silkti.

"Yakalanmamıza izin verme o zaman Levent," derken sesi o kadar umursamaz çıkmıştı ki, Levent kendi haklılığını savunmak zorunda hissetti.

"Korhan'ın ne kadar korkutucu olduğunu biliyor musun sen!" sorusu ünlemle bitmeye hak kazansa da;

"Bir kadının ne kadar korkutucu olabileceğini biliyor musun sen! Hem de Tahir'den eğitim almış bir kadının!" derken bile Levent'in derin bir nefes almasını sağlayacak kadar korkutucuydu Nisa. Zaten konuşmaya cesaret edemeyen Levent, önce kendisini sonra da kapıyı gösterip hızlıca anlatmak istediklerini harekete geçirdi ve telaşla gözden kayboldu. Yüzüne sadistçe bir gülümseme yerleştiren genç kız yeniden tüm dikkatini bizim dörtlüye verdi. Bizim dörtlü de yutkunma isteklerini göz ardı ederek çizdikleri korkusuz ajan imajını zedelemediler.

En azından şimdilik...

***

Gecenin bir yarısı olduğunu biliyorum ama nihayet teşrif eden ilhamla uğraşırken sizi bizimkilerden daha fazla mahrum etmek istemedim. Hala yazmaya çalışıyorum ve bölümü en yakın zamanda tamamlamak için elimden geleni yapacağım.

Gecikme için beni affedin olur mu?

LİYEZON OPERASYONLARI - ATEŞ HATTI SERİSİ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin