Part 18

88 8 0
                                    

Zay : Ne~ Iloveyoutoo..

Rasa semacam aku dengan dia ni.Maklumlah,baru pertama kali bercinta.Aku harap hubungan ni sampai kitaorang kahwin.

-zay pov-

Aku baru jer habis bertelefon dengan dia tapi kenapa aku rasa macam tetiba aku rindu dia?

What?Ehh lupakan~

Berapa kali agaknya aku nak ingatkan diri aku😑

Asyik aku mengelamun,eomma membuka pintu bilikku.Aku terkejut sehingga telefn yang aku pegang jatuh.
"Zay,kamu ok tak ni?Muka kamu merah semacam ni dah kenapa?"

"Tak eomma,Zay sakit kepala tu lah sampai muka merah."kataku.

"Kamu turun bawah,eomma dah siapkan makanan kegemaran kamu."Lalu eomma berlalu pergi.

Aku malu untuk berkata kepada eomma,eomma mesti ketawakan aku nanti.

Skip--------

*keesokan harinya di sekolah*

-Jhseok pov-

*dirumah*

"Appa nak ke Malaysia hujung bulan ni,kamu jaga eomma dirumah.Jangan selalu keluar.Faham?"kata Appa sambil memegang surat khabarnya.

"Ne~…Appa,Jhseok nak cakap sesuatu boleh tak?"

"Apa dia?"

"Jhseok dah ada calon isteri."Aku berkata sambil menundukkan kepalaku.Aku takut nanti appa tak terima Zayrine.

"Oh baguslah.Tak payah appa susah2 nak carikan kamu calon.Tapi,appa nak kamu bawa perempuan tu ke rumah sebaik sahaja appa pulang dr Malaysia."kata appa tersenyum lalu menyambung bacaannya.

Akhirnya,appa tak marah.Ish,risau aku dibuatnya.Yelah,sebelum ni aku tak pernah cerita pasal mana2 perempuan.Asyik eomma jer tanya bila aku nak ada girlfriend.Dan sekarang,bukan setakat girlfriend jer, bakal isteri terus.

*disekolah*

-Jeonkook pov-

Tak hadir lagi ker Soomi ni.Eh tu bukan ker Zay*melihat ke arah pintu pagar sekolah*

Jeonkook : Zay,kau ada nampak Soomi tak?

Zay : Oh,dorang tak hadir.Mumy dan daddy dorang sibuk jadi dorang terpaksa jaga Suziey.Alah,esok dorang hadir lah tu.Jangan risau.

Jeonkook : Oh,ye lah.Thanks.

Zay : Eh jap,Jhseok mana?Kalau kau jumpa dia bagi surat ni.

Jeonkook : Oh hahah.Jangan risau.Aku bagi dia sebaik shja dia masuk pintu pagar.

Zay : Jangan buka tau.

Jeonkook : Aku tau.*tapi apa yang dia tulis dalam surat ni eh?*





















Nak tau apa yang ada dalam surat tu?Tunggu part19 nanti.
Sorry late publish part ni.

[C] I'm Fall In Love With Him || JhseokWhere stories live. Discover now