Eleh pandai2 nak gelar diri tu future husband aku,kau tunggu kalau kau masuk kelas.Aku lempang kau dengan buku tebal ni.
*DALAM KELAS*
"Oi,asal kau bagi aku surat ni?Siap tulis YOUR FUTURE HUSBAND lagi"Jhseok hanya tersengih macam kerang busuk.
Apa kau fikir aku ni tunggul ker kau tak jawab?
"Oi,aku tanya kau ni!Jawablah!"
"Kau nak sangat aku jawab kan?"
Jhseok menarik tangan Zay dn terus berinya kiss di pipi.
"Kau memang gila,ni sekolah lah!Tak sopan tau!"jeritku.
"Kan aku dah kata yang aku suka kau,tapi kau yang tak percaya."
"Tapi bukan ni caranya bangang!"Zay lari turun ke tingkat bawah.Jhseok ikut dari belakang.Takut ada apa2 yang jadi dengan Zay.
-Jhseok pov-
Mana pulak perginya budak ni,salah aku jugak sebab cium pipi dia.Aduhai,budak pendek ni menyusahkan betul lah.
"Jung Soomi,kau ada nampak Kim Zayrine tak?"Soomi hanya menggelengkan kepalanya.Budak ni tak nampak kot.
Cari punya cari,aku jumpa dia kat padang tempat aku selalu lepak.
"Kau ok tak ni?Maaf lah pasal tadi tu.Aku tak sengaja.Aku tak nak kehilangan kau."
"Tapi bukan begitu caranya Jhseok.Aku tau kau sayang aku.Kan ada banyak cara lagi"kata Zay kepadaku.
Aku membawanya ke kelas kembali.
Aku suka budak ni sebab dia pandai pertahankan dirinya.Aku kiss dia lari,bukannya makin syok kena kiss.
Skip -----
*DIRUMAH*
Encik Jung : Appa nak ke Malaysia dalam dua minggu.Esok appa mula bertolak.Appa nak periksa tapak kat sana.*sambil memegang cawan teh*
Jhseok : Appa,Jhseok nak cakap sikit ni.
Encik Jung : Apa dia?Cakap lah.
Jhseok : Jhseok dah ada calon isteri Jhseok sndri.Tapi nanti lepas belajar baru Jhseok lamar dia.
Encik Jung : Eh, kamu biar betul?Awal jugak kamu ada calon ni.
Jhseok : Nanti Jhseok tunjukkan gambar dia lepas Jhseok habis belajar.
Aku lihat appa hanya tersenyum.Aku risau nanti appa tak restu hubungan kami.Eh,masih awal kot aku fikir pasal kahwin ni.Aku nak belajar bersungguh-sungguh,buat appa dan eomma bangga dengan aku dulu.
Dirumah Jung Soomi dan Jung Suriey*
-Jung Soomi pov-
Aku rindu Jeonkook.Aku nak sangat jumpa dia.Hari ini dia tak hadir.
*CALL DARI JEONKOOK*
Jeonkook : Selamat malam sayang,belum tidur lagi?
Soomi : Tak oppa,soomi tak tidur lagi.Soomi terfikir pasal oppa.Kenapa oppa tak hadir tadi?
Jeonkook : Oppa lambat bangun sayang,tu lah oppa tak hadir tadi.Rindu lah tu😝
Soomi : Mestilah rindu,oppa kata nak ajak soomi keluar beli aiskrim sama2.Soomi sedih tau oppa takda.
Jeonkook : Mianhe sayang,oppa terlupa pasal benda tu.Tak pa,esok kita jalan beli aiskrim ya.
Soomi : Okay oppa.Jaljayo 💕
Jeonkook : Jaljayo sayang ❤
Hilang jugak rasa rindu aku dengan budak gigi arnab ni.
"Oi,on call dengan Jeonkook ker tadi?"*nada memerli*
"Sebok ah kau,Bagus kau gi siapkan kerja math kau.Nanti cgu marah aku tak tau"perli Soomi kembali.Suriey yang kelam kabut mencari bukunya dan mengakibatkan semua bukunya berhambur.
Donno what to say 😂❤ vote k ❤
YOU ARE READING
[C] I'm Fall In Love With Him || Jhseok
Fanfic"kan aku dah cakap, aku tak suka kau.Jangan paksa aku boleh tak!"kata Zay kpd Jhseok.Dia benci sgt kat Jhseok sampai rasa mcm nk bunuh je budak lelaki tu "aku dah lama usha kau,start kita masuk tingkatan 3"kata Jhseok dalam hati.Dia tau yg dia boleh...