Jeonkook : Aku tau.*tapi apa yang dia tulis dalam surat ni*
Baru sahaja aku hendak membuka surat itu,Jhseok terus masuk ke kelasku.
Jeonkook : Nah surat dari Kim Zayrine.
Jhseok : Bila dia bagi kau?
Jeonkook : Masa dia masuk ke sekolah tadi.Pagi2 lagi.
Jhseok : Oh gumawo.
Alamak!!! Aku lupa nak buka surat tu😫 apasal aku bengap sangat ni.
Dah bagus2 tadi surat tu ada dengan aku.Ni lah masalah kalau asyik fikir pasal Soomi.Aku rindu dia sebenarnya 😭
-Jhseok pov-
Saat yang aku nanti nantikan telah tiba.Akhirnya dia hantar surat jugak dengan aku.
*buka surat*
Hari Isnin. 21 Januari 2017
Annyeonghasayo namjachingu❤ Maaf sebab tiba2 aku hantar surat ni.Aku nak cakap sesuatu.Yang sebenarnya,aku dah lama minat kau.Gerak geri kau selama ini aku perhatikan.Aku lah orang yang selalu panggil kau budak kuda.Aku pun tak sangka macam mana kau boleh suka aku.Aku ni pendek,tak cantik pun(cantik sebenarnya).Aku selalu kasar ngan kau.Aku nampak kau buat kali yg pertama kat dalam kelas ni,hati aku dah beku.Tau beku?Hati aku jadi keras.Aku susah nak lupa wajah kau.Wajah kau yang sentiasa ada dalam fikiran aku.Aku asyik fikir yang kau budak poyo,ye lah kau kan ramai peminat.Aku tak tau apa yang akan jadi kalau orang tau kita ada hubungan.Aku nak kau tau yang aku sayang kau.~
By : Kim Zayrine ❤
xoxo ~ i'm fall in love with you ❤
------"Aku pun sayang kau budak pendek.Aku tak nak kehilangan kau.Nado saranghae❤"bisikku dalam hati.
Sedang aku asyik membaca surat ini,Jeymin datang dan menepuk bahuku.
"Jhseok,jom pergi rehat.Aku lapar ni"Ajak Jeymin.Sepanjang perjalanan kami ke kantin,perut Jeymin berkeroncong.Dia menganggu ketenteraman sebenarnya.Aku nak tegur pun perut dia takkan berhenti berkeroncong.Nasib lah kau kawan aku Jeymin,kalau tak dah lama aku sepak kau.
"Jhseok,kau nak beli apa2 tak?Aku belikan.Kau bagi je duit ngan aku."
"Kata belikan,mintak duit jugak.Heh budak ni.Em aku nak roti john dua dan jus tembikai dua"
"Kau biar betul,banyak giler kau makan ni."
"Aku serius lah.Aku ketuk kau kang"🌝
"Okok,aku pergi".
-Jeymin pov-
Banyak giler dia makan,aku tak rasa dia boleh habiskan makanan ni.
*pulang ke tempat duduk*
"Jeymin,sebelum kau duduk,aku nak minta tolong kau sikit boleh?"
Apa pulak budak ni nak😑 Perut aku dah nyanyi lagu Dope dah ni.
"Tolong bagi roti john dan jus tembikai ni kat Kim Zayrine.Dia duduk kat hujung sana".
Oh,untuk Kim Zayrine rupanya.Aku ingatkan untuk yeoja mana lah tadi.
"Ok,aku bagi dia.Kau jangn makan makanan aku pulak tau."kataku berlalu pergi ke tempat Zay duduk.
"Zay,ni Jhseok yang bagi.Kau makan eh."Zay mungkin terkejut dengan kehadiranku sehingga roti yang dibelinya jatuh ke atas lantai.
"Tak pe lah,kau lah yang makan.Aku tak suka susahkan orang ni"katanya sambil mengusai rambutnya.
"Bagus kau ambil sebelum aku teriak kat Jhseok."Zayrine mengambil makanan itu dan berlalu pergi.
Hye guys.Baru dapat publish 😭
Enjoy~
YOU ARE READING
[C] I'm Fall In Love With Him || Jhseok
Fanfiction"kan aku dah cakap, aku tak suka kau.Jangan paksa aku boleh tak!"kata Zay kpd Jhseok.Dia benci sgt kat Jhseok sampai rasa mcm nk bunuh je budak lelaki tu "aku dah lama usha kau,start kita masuk tingkatan 3"kata Jhseok dalam hati.Dia tau yg dia boleh...