Waktu rehat sudahpun tamat.Sekarang,waktu sukan.Cikgu Taehyung yang kendalikan.Agak garang jugak cikgu ni,mana tak nya orang bcakap sepatah dah kena suruh push up 10 kali😑
"Ok,lepas kita regangkan badan,cikgu nak 5 orang bantu cikgu untuk angkat barang2 sukan."arah cikgu Taehyung.
Aku,Lee Jun Ah dan 3 orang budak lelaki ikut cikgu ke stor sukan.Semak jugak bilik stor sukan ni.Mcam tak pernah dikemas selama setahun.Jangan sahaja lipas yang muncul,runtuh satu sekolah akibat jeritanku😁
-Jhseok pov-
Ehh,mana budak pendek tu?Aku tak nampak pun dia dari tadi.Nak jugak aku tanya kembar tu,tapi nanti dorang ejek aku suka dia pulak.Aku tak nak.
Jhseok : *menjerit*Jeymin!Kau nampak tak budak pendek tu?*
Jeymin : Dia ikut cikgu ke stor sukan tadi.
Jhseok : oh, okay.
Rajin pulak budak pendek tu tolong cikgu.Dia saja nak tunjuk kerajinan dia ker apa?
-author pov -
"Jun Ah,teman aku pergi tandas kejap.Aku nak buang air kecil."bisik Zay kpd Jun Ah.Tapi,takkan nak tinggalkan 3 orang budak tu kat sini,nanti ada apa2 berlaku.Bilik stor punya kunci cikgu Taehyung yang pegang.Aku lupa nak pinjam.
Sewaktu dalam perjalanan nak pergi ke tandas,Zay merasakan seperti ada barangnya yang tertinggal.
"oh ya tak ya,pin aku tinggal.Jun Ah, tunggu kejap yer,aku nak ambil pin aku."kata Zay kpd Jun Ah lalu Zay bergegas ke bilik stor itu kembali.
Sebelum Zay turun ke bilik stor,dia terhidu bau rokok.Dia pun bergegas naik dan mencari cikgu Taehyung untuk melaporkan hal tersebut.Akan tetapi,seorang daripada budak lelaki tadi iaitu Kim Jongkook mendapati Zay.Dia pun menjerit sekuat hatinya.
Jhseok yang mendengar jeritan itu berlari naik ke tingkat 2.
-Jhseok pov-
Siapa yang menjerit tu?Baik aku tengok sebelum apa2 terjadi kat budak tu.
Aku berlari sekuat hatiku dan aku melihat budak pendek tu diikat dalam kelas oleh seorang budak lelaki.
Jhseok : Oi,baik kau lepaskan budak tu.
Kim Jongkook : Lelaki idaman datang lah 😂
Aku yang hilang sabar terus menumbuk dada Kim Jongkook.Berani dia buat begitu dengan budak baru ni?Aku takkan benarkan dorang sentuh budak ni.
Aku sempat membuka tali ikatan budak pendek tu sementara budak hingusan tu masih lemah.Kami lari turun untuk mendapatkan cikgu.Akhirnya,budak Jongkook tu kena digantung sekolah dan dua lagi rakannya akibat dari perbuatan mereka.
-zay pov-
Tak sangka Jhseok ni baik jugak😍sanggup dia selamatkan aku.
Zay : Kamsahamnida
Jhseok : Ne~*terus jalan tanpa senyuman*
Yelah kau baik😒 orang berterima kasih pun nak meninggi diri lagi dia.Aku panggil kau kuda depan semua orang baru kau tau.
-jeymin pov-
Mana perginya Jhseok ni?Puas aku cari sekitar padang ni.Jangan2........😱
*TERNAMPAK JHSEOK*
Kenapa cara dia jalan macam baru habis bergaduh.
Jeymin : Oi, kau gi mana tadi huh?Penat aku cari.
Jhseok : Tak de lah, aku jalan2 tadi.
Jeymin : Habis,kenapa tangan kau luka?
Jhseok : Oh,mungkin gara2 aku langgar pagar yang tajam tu. Aku pun tak sedar yg tangan aku luka.*terus jalan*
Mesti ada sesuatu yang dia sembunyikan dari aku.Dia tak biasanya begini.Macam mana aku nak tanya dia.Aku takut nanti panas baran dia keluar.
-author pov-
Jhseok pulang awal pada hari ini.Dia telah meminta izin bapanya iaitu pengetua sekolah Encik Jung,sebaik sahaja dia dirawat.
"Tak lama cuti panjang,alahai,dah 3 hari aku kat sekolah tu.Aku baru ingat!Aku masuk sekolah tu nak akhir tahun dah😁Cuti semester ni nak ajak eomma dan daddy pergi jalan2 kat Daerah Gwangju ni.Nak tau apa yang menarik kat sini.
Baca lah.I know tak Best 🌝 but i hope that u'll enjoy it.
YOU ARE READING
[C] I'm Fall In Love With Him || Jhseok
Hayran Kurgu"kan aku dah cakap, aku tak suka kau.Jangan paksa aku boleh tak!"kata Zay kpd Jhseok.Dia benci sgt kat Jhseok sampai rasa mcm nk bunuh je budak lelaki tu "aku dah lama usha kau,start kita masuk tingkatan 3"kata Jhseok dalam hati.Dia tau yg dia boleh...