Η μερα περασε πολυ γρηγορα... ο αδερφος μου ηρθε απο το σχολειο και ο μπαμπας μου απο την δουλεια του.Τωρα σιγουρα ολοι θα ειναι κατω και θα τρωνε...
Εγω ειπα οτι δεν θελω και γιαυτο καθισα στο δωματιο.Ο χωρος γυρω μου ηταν τοσο ξενος λες και δεν πατησα ποτε το ποδι μου εδω και αυτο μου αρεσει . Δεν θελω να θυμαμε τιποτα απο ολα τα προηγουμενα χρονια.
Η πορτα καποια στιγμη ανοιξε και μεσα μπηκε ο αδερφος μου ο Ροτζερ με ενα πιατο φαγητο.
Μου το αφησε στο τραπεζι και ξαπλωσε στο κρεβατι μου." Αληθεια τωρα δεν θα κατεβεις κατω"; με ρωτησε και κοιταξε το ταβανι.
" Δεν πεινουσα αλλα σε ευχαριστω που με σκεφτηκες". Του ειπα και με το καροτσακι πηγα προς το γραφειο μου.
Πηρα το πιρουνι και δαγκωσα λιγο κρεας κοτοπουλο." Ναι ....δεν πεινας το βλεπω" μου ειπε και χαμογελασε.
" Τωρα πειναω..." του ειπα και αφησα το πιρουνι στο πιατο.
" Θες να ερθεις να δεις τον αγωνα"; με ρωτησε ο αδερφος μου με χαρα.
" θα παμε στο γηπεδο"; τον ρωτησα και αυτος χαμογελασε πιο πολυ.
" Ναι αφου θα παιξω εγω...." ειπε και εγω κοιταξα τα ποδια μου.
" Ισως καποια αλλη φορα" του ειπα και αυτος με κοιταξε με λυπη.
" Καλα...."ειπε και σηκωθηκε .
Ηξερα οτι εκανα βλακεια αλλα δεν ηθελα να με δουν ολοι σε αυτη την καταστσαη και ειδικα η ομαδα μου." Σε παρακαλω"ειπε ο αδερφος μου και κοιταξα το ταβανι.
" Καλα ομως θα ερθει και ο μπαμπας" του ειπα και αυτος ειπε ενταξει.
Ωραια θα δω και την.φιλη μου την Αννα αλλα και την ομαδα μου στο βολει.
Ο αδερφος μου εφυγε απο το δωματιο και αμεσως μπηκε μεσα η μαμα μου.
" Χαιρομαι που αποφασησες να βγεις" μου ειπε και ανοιξε την ντουλαπα μου..Οχι....
Ειπα και αυτη αμεσως εβγαλε ενα μαυρο μπλουζακι και μια μαυρη μπλουζα.[...]
Με τον μπαμπα μου και τον αδερφο μου πηγανε στο γηπεδο για να τον δω να παιζει μπασκετ....
Στο διπλανο κτηριο ειναι η ομαδα μου.
Η Κυρια Μαντι που μας προπωνει καθετε διπλα μου...."Γεια σας" της ειπα και αυτη με κοιταξε με απορια.
" Γεια σου"... μου ειπε και ξανακοιταξε στο γηπεδο.